abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72435560
Toen ik bezig was met kaften van mijn boeken zag ik dat 1 ervan, een gekopieerd exemplaar is.
Het gaat hier om het boek " Chemie overal sk VWO deel 2" (5e jaars boek). Op zich zou ik dat geen probleem vinden maar de hele inhoud van het boek is wazig. Niet dat het niet leesbaar meer is maar alles is een beetje onscherp en vervaagd en solliciteert naar hoofdpijn krijgen.

Na het rondgevraagd te hebben op msn schijnt dat meer mensen zo'n exemplaar ontvangen hebben.
Mijn vraag is dan ook moet ik dit boek accepteren?

Het gaat hier om een gehuurd boek.
He was sending an email one day, when he realized that it would be faster to drive.........All that we know is... he's called the Stig
pi_72435630
Je moet niks.

Verder: heb je getekend voor ontvangst? Zo ja, pech gehad.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72435676
Dat is toch illegaal?
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:32:47 #4
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_72435850
TS kaft zijn boeken!
pi_72435944
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Je moet niks.

Verder: heb je getekend voor ontvangst? Zo ja, pech gehad.
Waar slaat dat dan weer op . Je tekent als bewijs dat je het pakje ontvangen hebt. Aangenomen dat de boeken verpakt zitten in een doos of enveloppe kun je dus niet direct zien of het boek niet goed is.

TS, ik zou gewoon even inventariseren wie er allemaal een slechte versie hebben en hierover de leverancier bellen of schrijven, het komt soms ook wel voor dat er een fout tijdens het drukken is geweest.
pi_72436496
dat boek heb ik het hele jaar niet opengeslagen.
(en dat meen ik serieus en ik ben geslaad zonder blijven zitten/zakken)
pi_72436502
Nou het ging zo, iemand belt aan, ik maak open, geeft me een doos en loopt gelijk weer weg, ik maak de deur weer dicht.
Lijkt net of de boeken "op zijn" en ze 1 boek x keer kopiëren op gewoon papier.
He was sending an email one day, when he realized that it would be faster to drive.........All that we know is... he's called the Stig
pi_72436964
Gewoon terugsturen en een origineel boek eisen. Je gaat toch niet veel geld betalen voor een gekopieerd boek? (Of zijn schoolboeken nou tegenwoordig gratis? In dat geval kan je moeilijk klagen)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:15:35 #9
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_72437117
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef MoneyTalks het volgende:
Gewoon terugsturen en een origineel boek eisen. Je gaat toch niet veel geld betalen voor een gekopieerd boek? (Of zijn schoolboeken nou tegenwoordig gratis? In dat geval kan je moeilijk klagen)
Dat dus, maar ook van een 'gratis' boek mag je meer verwachten.

Ik zou eens bellen met de uitgever met de vraag of ze weten dat hun boeken gekopieerd worden.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_72437757
Ik heb een email naar de uitgever gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')