Ik vind Cam4 wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind DN wel het meest ehm... Interessante..
Cam4 is een beetje een C&A. Je kent het, maar gaat er alleen naar toe als je echt wanhopig bent..
*er een kijkje neemt*quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor
tenzij jij er te zien bent
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijk
Ja, dat is ZOOOO irritant!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Maar tis ook wel vaak zo dat ze der een beetje zitten om je te teasen...
Maar het aanbod valt vaak wat tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je switcht een beetje tussen verschillende cams tot je wat leuks gevonden hebt... idd makkelijk
www.cam4.com/male toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het aanbod valt vaak wat tegen..
Waxxer, niet gaan kijken hoor, dat is niet voor jouw ogen bestemd..
Nou ja, ze staan er toch gewoon gezellig te zwaaien?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het aanbod valt vaak wat tegen..
Waxxer, niet gaan kijken hoor, dat is niet voor jouw ogen bestemd..
Whahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ze staan er toch gewoon gezellig te zwaaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een verkrachterskop. Ik had bijna 112 gebeld, uit reflex.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
http://www.cam4.com/salamiman
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH WHAT EEN SCHATJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, of ze staan te pronken met een druppende schwanz en laten maar al te graag hun opengesperde anus zien, waar ze op verzoek met liefde twee vingers in steken om daarna minzaam in de lens te glimlachen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha
ow god ik dacht dat ik naief was
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een verkrachterskop. Ik had bijna 112 gebeld, uit reflex..
Euh ja dus?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
jullie missen wel het mooiste toneelgeweld sinds LANGE tijd op toneel hoor.
Ivo van Hove moet heilig verklaart worden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:Bestaat dat!?!?! Moet je dan een account hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huh!?
Oh bah, je mag 'm houdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
http://www.cam4.com/salamiman
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH WHAT EEN SCHATJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bestaat dat!?!?! Moet je dan een account hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..
Anders moeten we gewoon eens een keer afsprekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb jou anders nog niet gezien op de cam hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |