straks de getemde feeks op NED 2 hequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
HEB NOU EENS GEDULD MAN!!!!!!!!!!!!!!
weer om bed in te duikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
Ugh wat een kutweer
En toch heb ik zo een leuke date in de stadquote:
Met SAJ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
En toch heb ik zo een leuke date in de stad
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.quote:
picknicken om 10 uur 'savonds?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
picknicken om 10 uur 'savonds?
niet alles hoor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijk
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zoquote:
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zo
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggen
die zit er al in sinds de beta versies hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontdek opeens een knopje op mijn muis waarmee ik heel kewl en Apple-achtig kan switchen tussen verschillende vensters.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
misdragen jullie je maar eens goed!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |