straks de getemde feeks op NED 2 hequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
HEB NOU EENS GEDULD MAN!!!!!!!!!!!!!!
weer om bed in te duikenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
Ugh wat een kutweer
En toch heb ik zo een leuke date in de stadquote:
Met SAJ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
En toch heb ik zo een leuke date in de stad
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.quote:
picknicken om 10 uur 'savonds?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, zal wel lukken! Als hij een paraplu meeneemt tenminste, anders kunnen we niet picknicken.
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
picknicken om 10 uur 'savonds?
niet alles hoor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met wat creatieve gedachten is alles mogelijk
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zoquote:
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op het gras liggen gaat niet lukken nee denk ik zo
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
reden te meer om "per ongeluk" op SAJ te gaan liggen
die zit er al in sinds de beta versies hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontdek opeens een knopje op mijn muis waarmee ik heel kewl en Apple-achtig kan switchen tussen verschillende vensters.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
misdragen jullie je maar eens goed!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whaha, ik denk dat hij dat niet gaat trekken joh. Eerst maar eens een lekker drankje doen.
Fijne avond
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ontdek opeens een knopje op mijn muis waarmee ik heel kewl en Apple-achtig kan switchen tussen verschillende vensters.
Oei, ik vind dat heel fout klinken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misdragen jullie je maar eens goed!
fout is goud tochquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, ik vind dat heel fout klinken.
beetje obstinaat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik alt-tabde altijd, gewoonte getrouwd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
die zit er al in sinds de beta versies hoor
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn hemel!
Anders installeer je even e.e.a. op je computer!
Wat ben je toch eigenlijk preuts, bijna Biblebelt-achtig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, gewoon!quote:
Ik kom ook uit Reformia, volgensquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je toch eigenlijk preuts, bijna Biblebelt-achtig.![]()
stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat zelfs fout-fout, zeg maar.
Net zoiets als ,,Pijpen, schavuiten!".
Nou zeg, ik ben Waik niet!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, gewoon!
,,Goh, G_E, ik heb hier een hartstikke leuk programmaatje voor op je pc, echt iets voor jou!"
,,Heb ik al.".
,,Oh! Nou ja, wat ook nog handig is is d..."
,,Heb ik al.".
,,Anders kun je dit ook nog do..."
,,Heb ik al.".
,,Hier: het nieuwste van het nie..."
,,Heb ik al."
,,Top secret van EA-games!"
,,Heb ik al."
,,Dit is alleen nog op de professionele ma..."
,,Heb ik al."
Al die icoontjes!
Waikser.quote:
Hmmz, mjah. Nou, ja, dat beeld past wel weer bij Stroekie.quote:,,Misdraag je maar lekker", dat is niet fout als ik oei wat vunzig, maar fout als een legging, fout als een knikkend hondje op de hoedenplank van je auto.
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch..
Ja, pas maar op, anders vertrek ik ook, met de Bijbel onder m'n arm!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.
Wel een heel eh... kewle bureaubladafbeelding!![]()
Enfin, ik heb vijf icoontjes op mijn bureaublad en uitzicht op een groen heuvellandschap.
Ja, maar ik moet toch ook gamen en dingen creeëren en muziek luisteren en films converteren enzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke, dan zal ik wel een kindercomputer hebben.
Wel een heel eh... kewle bureaubladafbeelding!![]()
Enfin, ik heb vijf icoontjes op mijn bureaublad en uitzicht op een groen heuvellandschap.
zijn jouw icoontjes zo groot of staat je resolutie zo laagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |