Zou er bijna medelijden meekrijgen.
quote:Bijna ja..
Op zondag 21 april 2002 16:40 schreef tong80 het volgende:
...verdienen wel een eigen topic. Wat een kut seizoen maken die door zeg.
Zou er bijna medelijden meekrijgen.
quote:
Op zondag 21 april 2002 16:41 schreef CAZZO het volgende:
leuk tong heel leuk
quote:L
Op zondag 21 april 2002 17:01 schreef Cart_man het volgende:
Toch raar dat de grootste schreeuwerds rond @j@ks geen van drie in het stadion zitten op het moment? Of heb je soms een laptopje bij je in het stadion zodat je alles op FOK! ook bij kan houden.
quote:Als je de topics is een keer wat doorleest ipv je zinloze geflame, dan weet je ook waarom..
Toch raar dat de grootste schreeuwerds rond @j@ks geen van drie in het stadion zitten op het moment? Of heb je soms een laptopje bij je in het stadion zodat je alles op FOK! ook bij kan houden.
quote:Dat is ook het hele probleem bij FCT. Voor de belangrijke wedstrijden kunnen ze zich wel motiveren, maar voor wedstrijden als tegen Fortuna (2-2 thuis en uit 2-0) is het echt helemaal niets.
Op zondag 21 april 2002 16:57 schreef tokoboy het volgende:
bij deze wil ik weer twente bedanken voor de 6 punten die ze hebben afgesnoept van de kakkerlakken en die 2 punten van gister....twente bedankt!
Dus gezocht:
Een trainer die wel een groep spelers kan motiveren.
quote:Dus er zitten nu een paar miljoen nep supporters thuis ?
quote:Ik had het niet beter kunnen zeggen...
Op zondag 21 april 2002 17:02 schreef Bug het volgende:[..]
Dat is ook het hele probleem bij FCT. Voor de belangrijke wedstrijden kunnen ze zich wel motiveren, maar voor wedstrijden als tegen Fortuna (2-2 thuis en uit 2-0) is het echt helemaal niets.
Dus gezocht:
quote:Geef 's ff de link!!!
Op zondag 21 april 2002 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je de topics is een keer wat doorleest ipv je zinloze geflame, dan weet je ook waarom..
KAKKERLAK!
En ja Tong "Een paar miljoen nepsupporters"...jullie houden de traditie van @j@ks in ere
quote:ajax heeft alleen maar nepsupporters
Op zondag 21 april 2002 17:03 schreef tong80 het volgende:[..]
Dus er zitten nu een paar miljoen nep supporters thuis ?
quote:gezocht een spits die kan scoren
Op zondag 21 april 2002 17:02 schreef Bug het volgende:[..]
Dat is ook het hele probleem bij FCT. Voor de belangrijke wedstrijden kunnen ze zich wel motiveren, maar voor wedstrijden als tegen Fortuna (2-2 thuis en uit 2-0) is het echt helemaal niets.
Dus gezocht:
quote:Dan ben ik er trots op een nepsupporter te zijn.
Op zondag 21 april 2002 17:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
ajax heeft alleen maar nepsupporters
quote:Jack de Gier. hahahahaha.
Op zondag 21 april 2002 17:06 schreef CAZZO het volgende:[..]
gezocht een spits die kan scoren
quote:he domme randdebiel, megool, teringlijer, putjesschepper, pisvlek ik kon niet gaan vanwege de scherpe maatregelen.
seizoenskaarten waren niet overdraagbaar vandaag namelijk
volgende wedstrijd ben ik er weer.
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:09 schreef tokoboy het volgende:[..]
domme randdebiel, megool, teringlijer, putjesschepper, pisvlek
quote:Rustig maar hoor, je hoeft niet meteen te gaan schelden, ik zie gewoon iets en daaruit concludeer ik. Waarom heb je dan geen eigen SCC? Stadionverbod? Te duur?
Op zondag 21 april 2002 17:09 schreef tokoboy het volgende:[..]
he domme randdebiel, megool, teringlijer, putjesschepper, pisvlek ik kon niet gaan vanwege de scherpe maatregelen.
seizoenskaarten waren niet overdraagbaar vandaag namelijk
![]()
volgende wedstrijd ben ik er weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |