quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vrouwen met koude voeten in bed
Ik ben geen heul geen vrouw viespeukquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben geen heul geen vrouw viespeuk
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd gedacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS lijkt op een wijf met dat gejank.
Ik wel een pittig kort kapselquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd gedacht.
Hoe kom je aan de naam "Loveless" dan. Man dat klinkt echt als een wijf in de overgang.
Een ieder die jouw naam ziet zou vermoeden dat jij zittend plastquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit moet het wel zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:45 schreef Acinonyx het volgende:
hebben de Russen met hun weer-machine het koude weer van Moskou hier naartoe gestuurd ?
quote:
hOi Sa@a@@bJuhquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef Saaaaab het volgende:
Wat druk je dat toch allemaal leuk uit
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:
Ja dat idee kreeg ik ook na zelfs op FOK!Radio een 'zij' genoemd te wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een ieder die jouw naam ziet zou vermoeden dat jij zittend plast
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
krijg je ervan he, met zo'n username en UIquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik ook na zelfs op FOK!Radio een 'zij' genoemd te worden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat idee kreeg ik ook na zelfs op FOK!Radio een 'zij' genoemd te worden
Hoe is het enzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Zoals TS al zei: KOUD! Ik ben 1 grote lap kippenvel.quote:
Dankuzeer, dat is mijn poëtische kant die ik eventjes de vrije loop liet, wel aan de riem natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef Saaaaab het volgende:
Wat druk je dat toch allemaal leuk uit
Owwh oke hij heeft dit topic namens jou gemaakt? Nice.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zoals TS al zei: KOUD! Ik ben 1 grote lap kippenvel.
Hoe was het trainen?
Nee hoor, TS en ik hebben gewoon allebei gevoelige koudezintuigjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Owwh oke hij heeft dit topic namens jou gemaakt? Nice.
Trainen was wel oke. Niet zo heel veel gedaan omdat ik A veels te veel bekenden zag en daardoor meer stond te praten dan dat ik aan het trainen was en B het was veel te druk. Ik ga geen 10 min staan wachten tot dat iemand klaar is met een oefening
Jaa ik begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee hoor, TS en ik hebben gewoon allebei gevoelige koudezintuigjes
Maar socializen > trainen, jeweet.
Hierquote:
Fahrenheit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef x69 het volgende:
Waar was het 30/40 graden ;P
Jij zit zeker ergens in Turkijequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |