Eén nachtje vier uur slapen is bij mij nooit zo'n probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:50 schreef Hetiszover het volgende:
Gisteren tot lang door moeten werken voor een klus, pas om 2 uur thuis, half 3 in bed. Nu moet ik om kwart over 7 alweer weg voor een andere klus, die ook tot vanavond laat duurt![]()
![]()
Klacht: ik ben naar den typhus
Same problem here.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:53 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Eén nachtje vier uur slapen is bij mij nooit zo'n probleem.
Maargoed, ik loop wel een krantenwijk dus het komt iets vaker voor
Ik ben wel eens jaloers op jouw soort mensen. Ik kan makkelijk 10 uur per nacht slapen als ik zou willenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:04 schreef HighVolume het volgende:
Aan 4 uur slaap heb ik meer dan genoeg, Slaap gemiddeld 3 a 4 uur per nacht.
Heb ook well een enkele keer dat ik 8 uur slaap maar dan heb ik de hele dag
hoofdpijn![]()
Maar goed ... Kut voor je TS
Wat is er mis met slapen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben wel eens jaloers op jouw soort mensen. Ik kan makkelijk 10 uur per nacht slapen als ik zou willen
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben wel eens jaloers op jouw soort mensen. Ik kan makkelijk 10 uur per nacht slapen als ik zou willen
Daar krijg ik meer van dan alleen vleugelsquote:
Ik kan 4 uur slapen zonder probleem en ook 10 uur. En als ik eerder wakker word dan ik wil slaap ik verder. Kan ook zonder slaap maar doe dat doordeweeks maar niet moet toch een eind fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:11 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Misschien de verslaafde FOK!kers onder ons, maar ik heb daar echt niet genoeg aan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef RickoKun het volgende:
ALLE FOKKERS HEBBEN PER DAG 3 UUR SLAAP NODIG! DIT IS EMANCIPATORISCH BEWEZEN!!!!!!!!!!!!
Je vertrouwd alleen werklozen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die "een klus" moeten doen vertrouw ik meestal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |