abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72422529
Het plan is om iets van 10 dagen naar Amerika te gaan met o.a mijn ma, dit vooral omdat mijn pa altijd goede verhalen vertelde over de Indian Summer en Boston. Nu weet geen reisbureau wat de Indian Summer is maar via via ben ik er achter gekomen dat dit eind september/begin oktober is. Doel is geen zon, zee en strand maar gewoon cultuur, beetje door de stad lopen en daar leuke dingen doen.

Enniewej! We dubben over 2 potentiele autovakanties

1) Boston met New York en Niagara falls. (eventueel Toronto doen een idee?
2) San Francisco en de grand canyon. Omdat dit een kuteind is, tussenstop LA of iets anders?

Beide zien we zitten maar de temperatuur en de afstand maakt wel wat uit lijkt. SF is toch 6 uur vliegen ofzo vanaf NY en gemiddeld is het 5 graden kouder aan de oostkust tov westkust.

De vraag: wat raden jullie mij aan en hints en tips zijn zeker
pi_72423957
Ik heb beide gedaan, maar 10 dagen is wel erg kort. Beide keren september/oktober. Wat betreft Indian Summer vond ik de Oostkust mooier. Westkust waren we dan ook begin oktober, en dan heb je met een beetje pech al begin winter, dus weinig Indian Summer meer.

Rondje oostkust: Montreal-Boston-New York-Washington-Shenandoah NP - Niagara Falls-Toronto - Montreal
Rondje westkust (ben de preciese tour kwijt, maar volgende gezien): LA, Yosemite, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon, Monument Valley, Death Valley en SF.

Als je echt maar 10 dagen gaat, zou ik voor de oostkust gaan en dan bij Boston-NY-Washington doen. Onderweg van Boston naar NY even whale watching doen in de buurt van Barnstable ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 september 2009 @ 13:46:13 #3
155616 Proximo
For god, king & country
pi_72517551
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 03:11 schreef opgebaarde het volgende:
Het plan is om iets van 10 dagen naar Amerika te gaan met o.a mijn ma, dit vooral omdat mijn pa altijd goede verhalen vertelde over de Indian Summer en Boston. Nu weet geen reisbureau wat de Indian Summer is maar via via ben ik er achter gekomen dat dit eind september/begin oktober is. Doel is geen zon, zee en strand maar gewoon cultuur, beetje door de stad lopen en daar leuke dingen doen.

Enniewej! We dubben over 2 potentiele autovakanties

1) Boston met New York en Niagara falls. (eventueel Toronto doen een idee?
2) San Francisco en de grand canyon. Omdat dit een kuteind is, tussenstop LA of iets anders?

Beide zien we zitten maar de temperatuur en de afstand maakt wel wat uit lijkt. SF is toch 6 uur vliegen ofzo vanaf NY en gemiddeld is het 5 graden kouder aan de oostkust tov westkust.

De vraag: wat raden jullie mij aan en hints en tips zijn zeker
Vlieg naar boston, doe daar een dag of 3 rondkijken en ga dan door naar NY
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')