R.I.P.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
Moet je maar op de goede plek parkeren. Mijn opa is doodgegaan doordat iemand verkeerd geparkeerd stond zodat de ambulance niet bij hem kon komen. Denk daar maar eens aan.
Niet mee spottenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Moet je maar op de goede plek ambulancen. Mijn zus is doodgegaan doordat iemand verkeerd geambulanced had zodat de parkeerplek niet bij hem kon komen. Denk daar maar eens aan.
Classic reactie tochquote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Nikmans het volgende:
TS krijgt een terechte boete, vindt het oneerlijk en roept 'ga boeven vangen!'
Sorry man.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet mee spottenMijn opa is doodgegaan aan denk.
Normaal ben ik helemaal niet zo en als ik een fout maak dan aanvaard ik de consequencies.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Nikmans het volgende:
TS krijgt een terechte boete, vindt het oneerlijk en roept 'ga boeven vangen!'
Terechte klacht. alleen maar bonnetjes voor zulke onzin dingen uitschrijven.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef bitterzak het volgende:
Mijn eerste boete is een feit... En wat voor een.
Gisteravond kwam ik rond 10 uur thuis en alle parkeerplekken bij mijn nieuwe appartement waren vol. Dus ik parkeerde hem ietsie verderop.
Vanochtend om half 9 naar de auto gegaan en daar zat een misselijk geel briefje onder mijn ruitenwisser. Wat bleek? Ik stond geparkeerd naast een doorgetrokken streep.
Het grappige is dat ik de streep bij het (achteruit) inparkeren niet heb gezien omdat de streep nog maar tot aan de helft van de auto kwam...
Wat een stelletje zielepoten zeg. Het stikt hier in Rotterdam van de criminaliteit en drugsdealers op straat... Maar om een auto die voor de helft naast een gele streep staat een boete uit te schrijven, is altijd tijd voor.
Klacht: Zielige kutpolitie die lekker boetes uitschrijven voor de meest trieste zaken
Ja idd, geef ze lekker veel macht. Worden ze corrupt vanquote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker popo hier idd, ik wil popo's van America.
echte wouten doen dat wel,. als ze een overtreding constateren moet ze ernaar handelen, en foutparkeren hoort daar ook bij,. ik kreeg laatst een boete toen ik op een laad en los plek voor het gemeentehuis stond toen ik - jawel: mijn nieuwe rijbewijs ging ophalen bij het gemeentehuis,.. 't was nog vroegquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
'echte' wouten schrijven in rotterdam geen boetes uit voor foutparkeren. Daar hebben we het laagste van het laagste voor, stadswachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |