Ja nogalquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Die rotonde ligt 50 meter bij me vandaan en het is een pokkezooi daar
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef o.us het volgende:
Verhuis dan naar Barendrecht Hendrik Ido Ambacht. Opgelost, slotje.
Precies!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef o.us het volgende:
Verhuis dan naar Barendrecht. Opgelost, slotje.
Mij maakt t geen reet uitquote:Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef Rosbief het volgende:
Auto's moeten gewoon overal voorrang krijgen, die regel hanteer ik altijd. Zowel op de fiets als in de auto.
Binnen de bebouwde kom fietsers, er buiten auto'squote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mij maakt t geen reet uitOf auto's of fietsers. Niet in de ene gemeente auto's en de andere gemeente fietsers, want dat kan verwarrend werken.
Volgens Google Maps woon je dan in een pauperhuisje want ik kan geen fatsoenlijk huis ontdekken in een straal van 50 meter, alleen maar flats en rijtjeshuizenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef geelkuikentje het volgende:
En waarom niet? Dan is het toch gelijk alle twee gedaan? Ja ik ben geen ambtenaar of zo, maar ze zijn toch al aan die rotonde bezig dus dan kunnen ze dat dan toch ook gewoon aanpassen?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Meddo het volgende:
De gemeente heeft daar andere geld potjes voor, dat kan toch niet zomaar bij een bestaand project worden gebruikt
Gefeliciteerd met je gezeurquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens Google Maps woon je dan in een pauperhuisje want ik kan geen fatsoenlijk huis ontdekken in een straal van 50 meter, alleen maar flats en rijtjeshuizen
Ja iedereen moet natuurlijk in een peperdure villa wonenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens Google Maps woon je dan in een pauperhuisje want ik kan geen fatsoenlijk huis ontdekken in een straal van 50 meter, alleen maar flats en rijtjeshuizen
Ja beetje. Daar zat zo'n gat daar heb ik mijn voorvork ooit eens op stuk gereden. Kut zwijnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Neroje het volgende:
Is het fietspad van de Langeweg overigens al een keer opnieuw geasfalteerd? Toen ik daar nog overheen moest was het met dit soort weer een soort van waterfietsen
Ow ja, dan hadden ze wat leidingen ofzo neergelegd, beetje zand teruggegooid en wat losse stenen. Wat raar dat het verzakte zegquote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ja beetje. Daar zat zo'n gat daar heb ik mijn voorvork ooit eens op stuk gereden. Kut zwijnen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef o.us het volgende:
Verhuis dan naar Barendrecht. Opgelost, slotje.
Eens. Als ik uit mijn raam kijk kan ik die rotonde bijna zien liggen en het was een klerezooi. Nu zit er langzaam verbetering in.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef geelkuikentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |