abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72407320
Jullie kennen het wel... rotondes waar fietsers voorrang hebben. En natuurlijk rotondes waar de beste rijwielen moeten stoppen voor autoverkeer. Heel erg verwarrend natuurlijk voor zowel de fietser als de automobilist. In de plaatsen rondom Zwijndrecht hebben fietsers al een poos voorrang op die ronde ondingen.

Maar in Zwijndrecht hadden fietsers geen voorrang op rotondes, maar aangezien de omliggende gemeentes wel zijn omgeschakeld, besloot de Gemeente Zwijndrecht ook maar om te gaan switchen. De fietsers krijgen in de toekomst voorrang op Zwijndrechtse rotondes. Gelukkig: weer wat verwarring minder.

Zo vinden er al een lange tijd rioleringswerkzaamheden plaats op de Admiraal de Ruyterweg, dus die rotonde die aan die weg ligt, moest ook voor een gedeelte opgebroken worden. Nu zijn ze zo ver gevorderd dat de rotonde weer enigszins bruikbaar is, maar wat ze weigeren te doen is die rotonde gelijk aanpassen naar de nieuwe regeling Zo moeilijk is het toch niet om wat haaientandjes te verwijderen?

Dus in de toekomst moet die rotonde weer opgebroken worden om de voorrangssituatie te wijzigen en dat kost natuurlijk weer extra geld. En het levert weer extra irritatie op bij het verkeer Doe heel die meuk dan in één keer. Dan ben je er ook in één keer van af

Klacht: Gemeente Zwijndrecht die voor extra overlast zorgt bij het verkeer

De bewuste rotonde
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72407403
Verhuis dan naar Barendrecht. Opgelost, slotje.

[ Bericht 13% gewijzigd door o.us op 03-09-2009 19:17:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72407457
Die rotonde ligt 50 meter bij me vandaan en het is een pokkezooi daar
pi_72407480
Auto's moeten gewoon overal voorrang krijgen, die regel hanteer ik altijd. Zowel op de fiets als in de auto.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72407495
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Ja nogal
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72407504
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef o.us het volgende:
Verhuis dan naar Barendrecht Hendrik Ido Ambacht. Opgelost, slotje.
pi_72407515
quote:
Precies!

Barendrecht!
You can trust me, trust nobody...
pi_72407520
De gemeente heeft daar andere geld potjes voor, dat kan toch niet zomaar bij een bestaand project worden gebruikt
You dream it, I live it.
pi_72407543
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:18 schreef Rosbief het volgende:
Auto's moeten gewoon overal voorrang krijgen, die regel hanteer ik altijd. Zowel op de fiets als in de auto.
Mij maakt t geen reet uit Of auto's of fietsers. Niet in de ene gemeente auto's en de andere gemeente fietsers, want dat kan verwarrend werken.
Ik ben illegaal!
pi_72407581
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Mij maakt t geen reet uit Of auto's of fietsers. Niet in de ene gemeente auto's en de andere gemeente fietsers, want dat kan verwarrend werken.
Binnen de bebouwde kom fietsers, er buiten auto's
You dream it, I live it.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:20:56 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72407588
quote:
Volgens Google Maps woon je dan in een pauperhuisje want ik kan geen fatsoenlijk huis ontdekken in een straal van 50 meter, alleen maar flats en rijtjeshuizen
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72407600
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:19 schreef Meddo het volgende:
De gemeente heeft daar andere geld potjes voor, dat kan toch niet zomaar bij een bestaand project worden gebruikt
En waarom niet? Dan is het toch gelijk alle twee gedaan? Ja ik ben geen ambtenaar of zo, maar ze zijn toch al aan die rotonde bezig dus dan kunnen ze dat dan toch ook gewoon aanpassen?
Ik ben illegaal!
pi_72407603
Dan staan er hekken boven op de rotonde (verbouwing en zo)
Liggen er klinkers op de rotonde waar je hobbel de boppel over heen moet banjeren
Dan liggen er weer ijzeren platen.

Maak die zooi nou eens in een keer goed Dus klacht zeer terecht.
pi_72407623
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Volgens Google Maps woon je dan in een pauperhuisje want ik kan geen fatsoenlijk huis ontdekken in een straal van 50 meter, alleen maar flats en rijtjeshuizen
Gefeliciteerd met je gezeur
pi_72407774
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Ja iedereen moet natuurlijk in een peperdure villa wonen
Ik ben illegaal!
pi_72407816
Is het fietspad van de Langeweg overigens al een keer opnieuw geasfalteerd? Toen ik daar nog overheen moest was het met dit soort weer een soort van waterfietsen
pi_72411989
Wonen daar zwijnen?
Roken is lekker
pi_72412088
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wonen daar zwijnen?
jep
pi_72412099
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Neroje het volgende:
Is het fietspad van de Langeweg overigens al een keer opnieuw geasfalteerd? Toen ik daar nog overheen moest was het met dit soort weer een soort van waterfietsen
Ja beetje. Daar zat zo'n gat daar heb ik mijn voorvork ooit eens op stuk gereden. Kut zwijnen.
pi_72415561
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Ja beetje. Daar zat zo'n gat daar heb ik mijn voorvork ooit eens op stuk gereden. Kut zwijnen.
Ow ja, dan hadden ze wat leidingen ofzo neergelegd, beetje zand teruggegooid en wat losse stenen. Wat raar dat het verzakte zeg
pi_72426303
quote:
das ook een kutstad trouwens
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72431313
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:47 schreef 3keernix het volgende:

[..]

das ook een kutstad trouwens
Echt niet! puh!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:05:37 #23
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72431541
quote:
Eens. Als ik uit mijn raam kijk kan ik die rotonde bijna zien liggen en het was een klerezooi. Nu zit er langzaam verbetering in.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')