Ik ben bang dat we niks hebben voor mensen die 2 dezelfde topics hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef kell0r het volgende:
ben bang dat het dan niet zo heel goed leesbaar isDe codes staan aan de onderkant en echt duidelijk zijn ze niet. Heb jij niet toevallig van die mooie pakken in je koelkast staan met codes eronder? ;-)
We gaan hier geen discussie beginnen over het woordje "kneus". Gewoon ontopic blijven en het gezellig houden.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef kell0r het volgende:
om ff terug te komen op je reactie van daarnet...
scheld je altijd meteen? of is dat gewoon een gebrek aan je communicatie?
je doet je naam dan niet echt ten goede...
Het werkt ook nogquote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef postduif_73 het volgende:
Vervang de A in de code eens door een B, dan een C, en dan een D.![]()
![]()
![]()
Echt meesterlijk, 2e fatboy nu ook gekochtquote:
Met ieder pak spaar je 20 euroquote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Rosbief het volgende:
Heb even gekeken op de Optimel site maar wat een troep kun je ermee sparen zeg, en dan moet je nog bijbetalen. Wat een nepbewering dat je met ieder pak 5 euro spaart
Ja maar je kunt er alleen maar troep mee sparen, zo'n zitzak zou ik bv nog niet voor niets willen.quote:
Dan spaar je ze nietquote:Op donderdag 3 september 2009 20:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja maar je kunt er alleen maar troep mee sparen, zo'n zitzak zou ik bv nog niet voor niets willen.
Leuk voor de mensen die het sparen en een pak kopen met de C-variant van je codequote:Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef postduif_73 het volgende:
Vervang de A in de code eens door een B, dan een C, en dan een D.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |