Neuh ik was met de auto dus zat aan de colaquote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef beertenderrr het volgende:
beter had je hem ook nog eens even onder gekotst om te laten weten dat je niet bent gediend van die gestapo praktijken
Kan ik ook, alleen m'n ouders wisten dit nog nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Maeghan het volgende:
Leer erom lachen of zo?
Mijn vader vertelde me dat hij vroeger het toilet nog haalde en dat ie teleurgesteld was dat mij dat niet luktequote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Skylark. het volgende:
Mijn vader vindt het altijd leuk als ik kots onder het motto: Zo leer je het tenminste af, jongen.
Dat wilde ik jullie even vertellen.
Bekijk het van de positieve kant: je hoeft het ze nooit meer te vertellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan ik ook, alleen m'n ouders wisten dit nog niet![]()
Neuh, dank jequote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
O ja, YouTube-filmpje van het kotsmoment op aanvraag
Was door school geregeld, ik ben natuurlijk ook nog zelf op vakantie geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 18:33 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik weet niet wat erger is. Dat je geen baas bent dat je niet tegen een aanzienlijke hoeveelheid drank kan of dat je op eind-examen "reis" naar Centerparcs (![]()
![]()
) bent geweest......
Normaal zijn je ouders degene die tenenkrommende verhalen uit je verleden vertellen aan je nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Klacht: leuke verhalen uit je verleden die verteld worden terwijl je ouders aanwezig zijn
Ik heb geen zusquote:Op donderdag 3 september 2009 18:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Graag niet aub, plaats liever pics van je zus
Alsof ik al dat soort tenenkrommende verhalen over mezelf aan m'n ouders ga vertellenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Normaal zijn je ouders degene die tenenkrommende verhalen uit je verleden vertellen aan je nieuwe vriendin.
Alsof zij niet weten wat je in je jeugd hebt uitgespookt. Ik bedoel verhalen zoals dat je toen je 6 was bijna het huis afgebrand hebt door met lucifers te spelen, op je 8e de lievelingsvaas van je oma liet vallen, dat je toen je 12 was nog steeds in bed plaste en op je 14e dagelijks na schooltijd in elkaar werd gebeukt door de coolste jongen van de klas.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof ik al dat soort tenenkrommende verhalen over mezelf aan m'n ouders ga vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |