Ja, zoals dat Hero gedoe ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Otis. het volgende:
Maar het ergste is nog dat er huismerktroep bestaat waar ook echt Sinas opstaat![]()
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef Oldenzaal het volgende:
Rijst
Eieren
Fruit (bananen, druiven, appels)
Boter
Cola + Sinas
Ham
Kaas
Brood
True, heb hier een fles fanta voor mequote:
Ik wil juist wel weten welke ik te zuipen krijg. Straks krijg ik Sisi terwijl ik Fanta wil. Nog liever Sprite/7up dan Sisiquote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zeg jij dan: Doe mij een glasje limonade ?
Ja. Dat soort mensen bestaan ook.
Ik zeg ook altijd Sinas. Omdat ik niet wil gaan raden welke sinasappel gerelateerde drank ik te zuipen krijg. Kost me teveel energie.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg ook altijd Sinas. Omdat ik niet wil gaan raden welke sinasappel gerelateerde drank ik te zuipen krijg. Kost me teveel energie.
Dacht ik ook, tot na een dagje in Antwerpen. Die doos gaf me een glas sinaasappelsap.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, Colaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Jij vraagt ook altijd specifiek om Pepsi, Coca Cola, 3es cola oid in plaats van gewoon om een glas cola te vragen?
Echt niet, je krijgt ook vaak Pepsi bende.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ColaEn als je om cola vraagt weet je dat je Coca Cola krijgt 9/10 keer. Op een terras oid verschilt dat nogeens.
Precies dat.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
Fanta en Sisi zijn de merken.
Je hebt ook Fanta Cassis. Dus, wat wil je nou hebben van Fanta?
Je zegt toch ook niet bij een winkel "Oh, doe mij maar een Sony"?
Het is geen wijn manquote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil juist wel weten welke ik te zuipen krijg. Straks krijg ik Sisi terwijl ik Fanta wil. Nog liever Sprite/7up dan Sisi
Care. Dat smaakt hetzelfde. Dat kan je lang niet zeggen van Fanta en Sisi.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Echt niet, je krijgt ook vaak Pepsi bende.
Dan zeg je Cassisquote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
Daarom zeg ik Fantaquote:Op donderdag 3 september 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is geen wijn man
TS: Ik zou graag een glaasje limonade bestellen.
Ober: Kan ik U een Sisi, Fanta, Orangina of 3Es aanbieden
TS: Dan doe mij maar een Fanta uit 1997
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |