quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de Justice vs Timbalake remix van Lovestoned???
Het nummer is goed vanwege Justice, niet vanwege Justin Limberlakequote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t word tijd voor nieuw echt werk van die man
ik heb die man eerder gezien.........quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke site dit: http://www.photofunia.com/
Hij ontkent allesquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb die man eerder gezien.........![]()
lovestoned "gewoon" is ook leukquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het nummer is goed vanwege Justice, niet vanwege Justin Limberlake
Absoluut ! Justin is een held wat betreft het maken van toffe platen. Rock Your Body vind ik heeel stoer, maar ook wel What Goes Around... en Cry Me a Riverquote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t word tijd voor nieuw echt werk van die man
Schijnt wel eens bij 3FM rond te lopenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb die man eerder gezien.........![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef themauster het volgende:
Avondnet terug van basketbaltraining lekker door de regen gefietst
gelukkig maakte Veenstra op de radio alles weer goed
Zekers we gaan zaterdag weer voor winstquote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel goed je best gedaan heh
Ej !quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef themauster het volgende:
Avondnet terug van basketbaltraining lekker door de regen gefietst
gelukkig maakte Veenstra op de radio alles weer goed
ja zeker maar volg hun eigenlijk alleen via RTV Noord niet dat ik ga kijken bij een wedstrijd dat is mij even te duur naast een seizoenskaart voor FC Groningenquote:
Dan is het inderdaad wel een beeje veel van het goedequote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
ja zeker maar volg hun eigenlijk alleen via RTV Noord niet dat ik ga kijken bij een wedstrijd dat is mij even te duur naast een seizoenskaart voor FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |