Voor de slangen zeker.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou hem anders ook willen hebben.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het lijkt op de gerimpelde penis van een bejaarde die te lang in bad gezeten heeft
Hoe weet jij hoe die er uitzietquote:Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het lijkt op de gerimpelde penis van een bejaarde die te lang in bad gezeten heeft
komt het nu te dicht bij jequote:Op donderdag 3 september 2009 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar heb ik het liever niet over
ff dimmen he?quote:
ah dus bond tegen het vloeken , mag niets doen tegen andere verwensingenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Reminder:
Vloeken: verwensingen met God of Jezus.
Schelden: al het overige.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de Justice vs Timbalake remix van Lovestoned???
Het nummer is goed vanwege Justice, niet vanwege Justin Limberlakequote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t word tijd voor nieuw echt werk van die man
ik heb die man eerder gezien.........quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke site dit: http://www.photofunia.com/
Hij ontkent allesquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb die man eerder gezien.........![]()
lovestoned "gewoon" is ook leukquote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het nummer is goed vanwege Justice, niet vanwege Justin Limberlake
Absoluut ! Justin is een held wat betreft het maken van toffe platen. Rock Your Body vind ik heeel stoer, maar ook wel What Goes Around... en Cry Me a Riverquote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t word tijd voor nieuw echt werk van die man
Schijnt wel eens bij 3FM rond te lopenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb die man eerder gezien.........![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef themauster het volgende:
Avondnet terug van basketbaltraining lekker door de regen gefietst
gelukkig maakte Veenstra op de radio alles weer goed
Zekers we gaan zaterdag weer voor winstquote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel goed je best gedaan heh
Ej !quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef themauster het volgende:
Avondnet terug van basketbaltraining lekker door de regen gefietst
gelukkig maakte Veenstra op de radio alles weer goed
ja zeker maar volg hun eigenlijk alleen via RTV Noord niet dat ik ga kijken bij een wedstrijd dat is mij even te duur naast een seizoenskaart voor FC Groningenquote:
Dan is het inderdaad wel een beeje veel van het goedequote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
[..]
ja zeker maar volg hun eigenlijk alleen via RTV Noord niet dat ik ga kijken bij een wedstrijd dat is mij even te duur naast een seizoenskaart voor FC Groningen
weet ik niet eigenlijk! vind het wel leuk om Guis te horen tijdens Bring it onquote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef themauster het volgende:
vanacht maar eens luisteren naar die nieuwe dj Barend van Deelen heb nog niks van hem gehoord ben benieuwd
Is het trouwens ook zo dat Sander Guis nu Bring it on gaat doen hij ook uit de nacht verdwijnt?
lijkt me leukquote:Op donderdag 3 september 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! dit is wel zo'n onwijs leuk liedje! nieuwe 3FM Megahit?![]()
.
ik hoop op deadmaus of hoe je het ook schrijftquote:Op donderdag 3 september 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! dit is wel zo'n onwijs leuk liedje! nieuwe 3FM Megahit?![]()
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat vrijdag de nieuwe Megahit is dan gaan we toch wel ff dansen he??
ja is nieuw en zwaar irritantquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is die balk die zomaar opspringt als je er perongeluk langs gaat op de hoofdpagina van 3FM nieuw?
irritant
Inderdaad!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is die balk die zomaar opspringt als je er perongeluk langs gaat op de hoofdpagina van 3FM nieuw?
irritant
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef themauster het volgende:
[..]
ik hoop op deadmaus of hoe je het ook schrijft
* muisje-eliza gaat petitie makenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad!
Schuld van Sirolf denk ik
Vette plaat is datquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef themauster het volgende:
[..]
ik hoop op deadmaus of hoe je het ook schrijft
AH, super!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
irritant
Ik vind 'm wel tofquote:Op donderdag 3 september 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja is nieuw en zwaar irritant
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
ik hier?
en ook toen was het al niet echt hoogstaandquote:Op donderdag 3 september 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, de eerste single van de Suikermeisjes! Toen ze nog onbekend waren, enzo.
Maar als je het gaat vergelijken met al die andere meidenbands dan viel het wel weer meequote:Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
en ook toen was het al niet echt hoogstaand
Groetenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens, meisjes, ik ga zesde zintuig kijken![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
New Divide![]()
Klote film Transformers 2 maar deze plaat is wel heeeeel vet
Jaaa, klopt! Wist in eerste instantie niet dat die plaat in de film zat, maar dat was toch een behoorlijke tegenvaller (ook omdat 'ie heel vaak was te horen).quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond het irri dat 21 guns te pas en te onpas in die film werd gedraaid
Ik geniet even meequote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA NL Naar de halve finale
Ik heb de wedstrijd helemaal niet gezien, alleen de topics gevolgd.Mijn godquote:Op donderdag 3 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA NL Naar de halve finale
De dames zijn het omgekeerde van de heren. Verdedigen kunnen ze wel alleen aanvallen is een beetje matigjesquote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien, alleen de topics gevolgd.Mijn god
Dat boeit me niet zo moet ik zeggen, de opmerkingen in het topic waren echter legendarischquote:Op donderdag 3 september 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
De dames zijn het omgekeerde van de heren. Verdedigen kunnen ze wel alleen aanvallen is een beetje matigjes
Ja zo'n topic maakt het duel een stuk leukerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zo moet ik zeggen, de opmerkingen in het topic waren echter legendarisch![]()
quote:
Heel irritant bij tabbed browsingquote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Mooie balk heeft de NPOI verzonnen![]()
Ze zijn weer lekker opgefrist. Ik ben voor deze balk voor de duidelijkheidEn als je er last van hebt: dan zijn jullie traag met muizen
Muh? Tabbed browsing? Ik ervaar er geen problemen mee tijdens het switchen...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel irritant bij tabbed browsing
die werkt dan niet bij chromequote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je maar sneller met je muis zijn...er zit zelfs een delay op!
http://en.wikipedia.org/wiki/Tabbed_browsingquote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Muh? Tabbed browsing? Ik ervaar er geen problemen mee tijdens het switchen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |