1ste keer dat ik hem hoor, maar tering zegquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:Het was verdomd druk in den AH, maar wel een roombroodjes op het eind
[..]
1ste keer dat ik hem hoor, maar tering zeg
Your musical compatibility with Timo20 is Very Highquote:
Roombroodjesquote:Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
Het was verdomd druk in den AH, maar wel een roombroodjes op het eind
Gelukkig hoef ik niet te werken, dus kan ik EW ook weer eens meepikken. Ben ook benieuwd naar DER RUDY!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Morgen zal Kevin er ook weer eens bij zijn. Ben wel benieuwd naar Der Rudy!
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze dat calculerenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Roombroodjes![]()
Your musical compatibility with JelteH is LOW
Lijkt me een gevalletje logischquote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Timo20 is Very High
Yeah!
Ja niet echt, heb er geen apart toetsenbord voor. Met de WII dingetje iedere keer die letters aantikken is ook een rampquote:Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel relaxed zeg een beetje internetten vanaf je spelcomputer
Ze hebben toen iets gewijzigd aan die berekenmethode en mensen met wie ik eerst LOW had stonden ineens op HIGHquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe ze dat calculerenIk heb soms medium of high met mensen waarvan ik hun hele top25 niet in mijn lijst heb staan
Gezellig!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet te werken, dus kan ik EW ook weer eens meepikken. Ben ook benieuwd naar DER RUDY!
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja niet echt, heb er geen apart toetsenbord voor. Met de WII dingetje iedere keer die letters aantikken is ook een ramp.
Ik heb nu LOW met jou, dat was eerst HIGH dusquote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ze hebben toen iets gewijzigd aan die berekenmethode en mensen met wie ik eerst LOW had stonden ineens op HIGH
Oja, mini golf tournooi.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig!geloof wel dat EW op locatie zit en dat vind ik meestal wat minder, maar dat weet ik
niet heel zeker![]()
Playlist van Der Rudy ziet er wel tof uit
Borisz bedoel je zeker? Ik heb geen spelcomputerquote:Op donderdag 3 september 2009 22:58 schreef 3FMaster het volgende:
@Hans: Wat heb je voor spelcomputer waardoor je kan internetten?
En een klote weer dat het morgen zal worden... Lijkt mij verdomd lastig spelen met windkracht 7quote:
Ga ik ff checkenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
Samenvatting NL - Frankrijk nu op NL3.
Your musical compatibility with Zappie78 is Mediumquote:Op donderdag 3 september 2009 22:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nu LOW met jou, dat was eerst HIGH dus
Sorryquote:Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Borisz bedoel je zeker? Ik heb geen spelcomputer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |