Tof! geluid is dus wel smullenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:12 schreef gerbenp het volgende:
Yes! Ik heb m'n nieuwe speakerset, komt goed geluid uit!Gelijk ff nieuwe speakers voor beneden aangeschaft ook, omdat die andere niet meer zo goed was..
Ahá, dan ligt het dus niet aan mijn verbindingquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]vandaar al die storingen de laatste tijd.
Nope, daar ligt het idd niet aanquote:Op donderdag 3 september 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ahá, dan ligt het dus niet aan mijn verbinding
Die is erg tof ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Mijn tip/hoop voor de nieuwe Mega Hit:
Wat een track, mensen!![]()
Had ie `m gedraaid? shit ben ik ff wegquote:
Absoluut!!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Over vette platen gesproken.. de nieuwe AM mag er zeker wezen
Ja, echt net man! leuk om weer eens te horenquote:Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had ie `m gedraaid? shit ben ik ff weg![]()
Las `t op twitter. Had Corton een berichtje gestuurd dat het tof zou zijn als ie nog eens op de radio zou komen. Had me een berichtje terug gestuurd: "Komt eraan!"quote:Op donderdag 3 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt net man! leuk om weer eens te horen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, daar ligt het idd niet aan
Hehe, eindelijk de plaat gevonden die ik een tijd terug hoorde @ Regio FM. Zo irritant als je niet direct op de naam kan komen, maar dit is zo'n mooi liedje en het stemgeluid van Louis Armstrong is zo mooi.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
Hoi
Dit is een bericht vanaf mijn WII.
haha, super!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Las `t op twitter. Had Corton een berichtje gestuurd dat het tof zou zijn als ie nog eens op de radio zou komen. Had me een berichtje terug gestuurd: "Komt eraan!"![]()
quote:
Wow, dat is wel relaxed zeg een beetje internetten vanaf je spelcomputerquote:Op donderdag 3 september 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, de WII zeker, kan sinds twee weken ook online.
haha, iddquote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]Nogal, alleen dat ik `t dan mis is wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |