Dat wil ik nou ook!!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo vaak terug dat als je hem 5x uit de voordeur gooit dat ie dan trap af, binnentuin door, 1 verdieping hoog klimt en vrolijk ook 5x weer via de balkondeur naar binnen looptPotsierlijk met een grijns!
zie mij er maar voor aan hoor!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, een geitje zo mijn ultieme huisdier zijnMaar ik wil geen huisdier
Zie mij er ook maar voor aan dat ie dezelfde nacht nog bij je terug in de tuin staatquote:Op donderdag 3 september 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie mij er maar voor aan hoor!
Ik negeer het bewustquote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou gelukkig vonden jullie mijn korte verhaal over het doodgebokte bokje niet zo zielig...
Ja nou... Dat is ook heel zielig.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou gelukkig vonden jullie mijn korte verhaal over het doodgebokte bokje niet zo zielig...
Nee geen nieuwe erbij gehaald. En waarschijnlijk heeft moeders het gedaan omdat het bokje geen eigen familie was. Echt zo'n overprotective moederquote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou... Dat is ook heel zielig.Hebben jullie wel een nieuwe gehaald?? En wat was er dan aan de hand??
ging ie daarna op de barbecue?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
just-dennis zat toch ook in het geitjescomplotquote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geitje-bokje-geitje-bokje![]()
![]()
![]()
Ooooowww ik wil ze knuffen en kroelen en voeren en kaas er van eteeeeen!!!!!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
just-dennis zat toch ook in het geitjescomplot
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelijk een wolkerige wolk. Stel je een ideale kruising voor tussen zachte witte wolkjes, lieve donsveertjes en een kruik op precies de goede temperatuur. In de verte een hartje dat zachtjes doorbonst. Af en toe een handje die je een aai over de bol geeft. En je hoeft niet bang te zijn dat die hand ineens naar je mond glijdt en je laat stikken. Want zo is Vlarp niet. Een hemels gevoel waar geen andere buik tegenop kan.
Of zoiets.
Niet nodig.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stormloop om een ligplaats te krijgen op Vlarp's buikje
Ja die van Tibo ligt te hardquote:Op donderdag 3 september 2009 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stormloop om een ligplaats te krijgen op Vlarp's buikje
Ah joh, leg je die van Tibo en Mex tegen elkaar, dan heb je een Kingsized tweepersoonsbuik om op te liggen.quote:
op wiens buij ga jij liggen ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ronken ciao
Want?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Stroekie het volgende:
flutmieke om op zijn verjaardag weg te blijven
OEH! Perfect threesome!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah joh, leg je die van Tibo en Mex tegen elkaar, dan heb je een Kingsized tweepersoonsbuik om op te liggen.
juist mieke heeft toch geen leven ??..maar wel vandaag een jobinterviewquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want?
Kom op zeg. iemand mag toch lekker een leven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |