Gemekker!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij het zien van mijn naam?!
Chocoladetaart en camera'squote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij het zien van mijn naam?!
Dus je ziet, hey, Waxxer, en je denkt, hey, geitje?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken bij het zien van jouw naam
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gemekker!
Grapje hoor.Maar ik dacht, dat past bij elkaar.
quote:
Nou ja we weten dat Ang3l al ruim in de 30 is, maar om 'm nu Ag3l te gaan noemen...quote:Maar geitje-bokje is iets uit het verleden van het H-topic met Ag3l, blubberzwijn en Waxxer geloof ik..
Ja, ik was een tijdje weg en in die periode heb ik geleerd dat er ook mensen zijn die ipv piemel heel andere woorden voor dat ding gebruiken.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef Peter het volgende:
Waxxer gebruikt toch ranzigere uitspraken dan dat ik hem herinner. Past vast wel bij Wonderer qua schrijven over homo's![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja we weten dat Ang3l al ruim in de 30 is, maar om 'm nu Ag3l te gaan noemen...
AGE 3lquote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]![]()
.
.
[..]
Nou ja we weten dat Ang3l al ruim in de 30 is, maar om 'm nu Ag3l te gaan noemen...
En ik schrijf juist veel minder over seks tegenwoordigquote:Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef Peter het volgende:
Waxxer gebruikt toch ranzigere uitspraken dan dat ik hem herinner. Past vast wel bij Wonderer qua schrijven over homo's![]()
geitje-bokje-geitje-bokjequote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is heel leuk als Ang31 geitje-bokje-geitje-bokje zegt.
totdat ik er dinsdag eentje voor je mee neemquote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geitje-bokje-geitje-bokje![]()
![]()
![]()
Ooooowww ik wil ze knuffen en kroelen en voeren en kaas er van eteeeeen!!!!!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Die mag in de binnentuinquote:Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
totdat ik er dinsdag eentje voor je mee neem
Gelijk een wolkerige wolk. Stel je een ideale kruising voor tussen zachte witte wolkjes, lieve donsveertjes en een kruik op precies de goede temperatuur. In de verte een hartje dat zachtjes doorbonst. Af en toe een handje die je een aai over de bol geeft. En je hoeft niet bang te zijn dat die hand ineens naar je mond glijdt en je laat stikken. Want zo is Vlarp niet. Een hemels gevoel waar geen andere buik tegenop kan.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve! Hoe was Vlarps buik om op te liggen?
Echt, een geitje zo mijn ultieme huisdier zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen de buren leuk vinden
Omg. VLARP IK KOM ER AAN!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelijk een wolkerige wolk. Stel je een ideale kruising voor tussen zachte witte wolkjes, lieve donsveertjes en een kruik op precies de goede temperatuur. In de verte een hartje dat zachtjes doorbonst. Af en toe een handje die je een aai over de bol geeft. En je hoeft niet bang te zijn dat die hand ineens naar je mond glijdt en je laat stikken. Want zo is Vlarp niet. Een hemels gevoel waar geen andere buik tegenop kan.
Of zoiets.
Geen last van intern lawaai, zeg maar?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelijk een wolkerige wolk. Stel je een ideale kruising voor tussen zachte witte wolkjes, lieve donsveertjes en een kruik op precies de goede temperatuur. In de verte een hartje dat zachtjes doorbonst. Af en toe een handje die je een aai over de bol geeft. En je hoeft niet bang te zijn dat die hand ineens naar je mond glijdt en je laat stikken. Want zo is Vlarp niet. Een hemels gevoel waar geen andere buik tegenop kan.
Of zoiets.
De buurpoes!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, een geitje zo mijn ultieme huisdier zijnMaar ik wil geen huisdier
Zo vaak terug dat als je hem 5x uit de voordeur gooit dat ie dan trap af, binnentuin door, 1 verdieping hoog klimt en vrolijk ook 5x weer via de balkondeur naar binnen looptquote:Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De buurpoes!![]()
Echt cool dat KK wat eten voor hem gekocht heeft, want dan komt hij ook nog terug!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |