abonnement Unibet Coolblue
pi_72394679
Hallo,

Ik heb al wat gezocht op dit forum maar kon niet echt antwoord krijgen op mijn vraag.

Ik heb net een heel nieuw huis maar er ontbreekt nog iets, een schilderij(+- 100*100 of langwerpig)
We hebben al gezocht bij diverse winkels(Ikea,LeenBakker,Expo tot Action) maar kan nog niets moois vinden.

Ook hebben we al geprobeert via internet een afbeelding te zoeken en dit op canvas te laten afdrukken maar de kwaliteit van deze fotos is te laag.

Waar kan je een betaalbaar(max 200e) schilderij/canvasdoek vinden?

Smaakindicatie:
http://www.amstelveenweb.(...)De-wild-comehome.jpg
of Abstract

[ Bericht 0% gewijzigd door Quito1 op 03-09-2009 12:16:59 ]
pi_72394877
kunstuitleen een idee? In de meeste (grote) steden kan je kunst gewoon lenen. Misschien geen blijvende oplossing, maar wel leuk tot je iets hbt gevonden wat in huis past!
pi_72394928
bij de lidl hadden ze voor 3 euro een doek met stenen woestijn
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_72394931


[ Bericht 100% gewijzigd door Susteren op 03-09-2009 12:13:58 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_72394984
Bedankt voor je snelle reactie.

Aan de kunstuitleen hebben we inderdaad gedacht.

Probleem voor ons is dat de kunstuitleen niet echt in de buurt is(althans geen 'grote) dus min. 45min. met de auto is en de schilderijen vrij prijzig zijn voor ons (starter/student)

We dachten de oplossing te hebben door een afbeelding van internet te halen en dit te laten afdrukken maar de kwaliteit is dan te slecht(moet min. 1mb heben)

Iemand nog suggesties?
pi_72395233
wij hebben onze canvas laten drukken bij www.canvassite.nl



Foto kwam vanop http://www.sxc.hu/

Perfecte kwaliteit!!!
Have no fear, exept when you're running out of beer
  donderdag 3 september 2009 @ 12:30:45 #7
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72395439
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef Quito1 het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie.

Aan de kunstuitleen hebben we inderdaad gedacht.

Probleem voor ons is dat de kunstuitleen niet echt in de buurt is(althans geen 'grote) dus min. 45min. met de auto is en de schilderijen vrij prijzig zijn voor ons (starter/student)

We dachten de oplossing te hebben door een afbeelding van internet te halen en dit te laten afdrukken maar de kwaliteit is dan te slecht(moet min. 1mb heben)

Iemand nog suggesties?
Sommige printbedrijven gaan over beeldrechten zeuren, bij de printen van schilderijen/afbeeldigen van internet.
Persoonlijk zou ik gewoon doorsparen en een schilderij naar je smaak kopen, dan heb je tenminste het origineel en is een stuk mooier.

Andere tip; er zijn instanties die beginnende kunstenaarshelpen, waar je voor een prikkie een doek kan kopen.

-edit- Ik heb ook een een doek gekocht via Anders Bekeken

[ Bericht 5% gewijzigd door error_404 op 03-09-2009 12:50:33 ]
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72395606
Ga eens in de betere meubelwinkels kijken. Die hebben vaak echte schilderijen hangen die ook verkocht worden. Ook gemeentehuizen hebben vaak exposities waar kunst van lokale kunstenaars hangt .
Of kijk in de lokale krant waar exposities zijn.

Nog leuker, probeer zelf iets (na-) te maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Adfundum op 03-09-2009 12:43:30 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_72395708
Bij de Action hebben veel doeken in veel verschillende maten voor niet heel erg veel geld. Eh, ok, even niet goed gelezen. Maar ze hebben daar ook bedrukte varianten.

Wat je dan altijd houdt is dat je dingen aan je muur hebt die iedereen kan hebben, en dat wil je vast weer niet. Alhoewel, je hebt ook bij de IKEA gekeken.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72395775
En anders heb ik nog wel twee eenvoudige lijsten met Rosina Wachtmeister posters voor niet al te veel voor je, en ook nog wel twee lijsten met limited edition Wachtmeister zeefdrukken, waarvan één met certificaat en gesigneeerd?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 3 september 2009 @ 13:08:55 #11
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_72396516
Bij de Xenos hebben ze ook grote doeken
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  donderdag 3 september 2009 @ 13:28:37 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72397037
Tvp, ik zoek ook zoiets. Op ebay valt wel wat te vinden, met name in Amerika als je zoek met grafitti en canvas als trefwoord oid. Je vind dan ook orginele werken van artiesten voor weinig geld, dat vind ik zelf toch leuker dan een print.

Anders zou je toch die 45km naar de kunstuitleen eens moeten doen, da's per maand echt niet duur. Verder kan je met google picture search een beetje rondzoeken. Er zijn genoeg amateurkunstenaars die op hun eigen website hun werken verkopen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_72397260
TS, je kan ook zelf een paar bijzondere foto's uitzoeken en die op canvas laten drukken? Kost iets, maar is wel uniek.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72397533
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, je kan ook zelf een paar bijzondere foto's uitzoeken en die op canvas laten drukken? Kost iets, maar is wel uniek.
Dat was ook mijn bedoeling in eerste instantie, maar bijna alle afbeeldingen via internet zijn kwalitatief te slecht om af te drukken op een groot canvasdoek(100*100cm oid)
pi_72397792
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Quito1 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn bedoeling in eerste instantie, maar bijna alle afbeeldingen via internet zijn kwalitatief te slecht om af te drukken op een groot canvasdoek(100*100cm oid)
Plus dat je niet zomaar een afbeelding van een ander mag gebruiken. Maar heb je zelf geen toffe digitale foto's waar je iets mee kan doen?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72398115
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Plus dat je niet zomaar een afbeelding van een ander mag gebruiken. Maar heb je zelf geen toffe digitale foto's waar je iets mee kan doen?
Ik zoek iets aparts, abstract of iets als dit:
http://www.amstelveenweb.(...)De-wild-comehome.jpg

Het moet dus niet iets of iemand zijn...
pi_72398209
Quito1 zoek eens op http://www.sxc.hu/ Royalty free, en wat meer is, zou al heel raar lopen mocht je buur bvb die foto herkent uit een db van miljoenen fotos, en zeker dat je die op canvas ergens zou terugvinden ...
Have no fear, exept when you're running out of beer
pi_72398427
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef plastic het volgende:
Quito1 zoek eens op http://www.sxc.hu/ Royalty free, en wat meer is, zou al heel raar lopen mocht je buur bvb die foto herkent uit een db van miljoenen fotos, en zeker dat je die op canvas ergens zou terugvinden ...
Goede tip. Of je vraagt hier in het fotografie forum of er nog Fok!kers zijn die voor het goede doel een paar abstracte foto's willen doneren van een bruikbare resolutie?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72398434
Poll: Susteren is:
  • Een kutuser
  • Een topuser.
  • Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
    Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
    Mijn ode aan Susteren. :')
      donderdag 3 september 2009 @ 15:16:05 #20
    245626 error_404
    nee, toch niet...
    pi_72400217
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Susteren het volgende:
    Poll: Susteren is:
  • Een kutuser
  • Een topuser.
  • Sja, dat wisten we natuurlijk al, dat je meedingt naar kut-user van de maand....
    Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
    hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
    hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
    pi_72404525
    Ga je je kunst bij de Ikea halen ... Dan sta je toch echt voor lul?

    Als je dan echt niets kunt uitgeven kun je naar de Kunstuitleen, maar ik raad je eigenlijk aan om eens bij een expositie of atelier te gaan kijken. Wellicht zijn er nog Kunstacademie studenten aan het oefenen die goedkoop iets hebben staan dat je leuk vind.
    Mensen die thee drinken plassen zittend.
    pi_72427338
    Je hebt zelf geen mooie geschikte foto? Wij hebben in het verleden (en gisteren ook weer) een foto bij www.canvascompany.nl laten afdrukken. Nu 20% korting

    Wat ook leuk is (wat wij hadden) is een simpele foto van jullie of je ouders of je katten of je huis of wat dan ook in Warhol stijl te laten bewerken en op canvas drukken. Dat doen de canvas bedrijven ook voor je.

    En wat wij gaan doen in de logeekamer:
    Wit canvasdoek gekocht bij Xenos, verschillende foto's laten afdrukken in normaal en iets groter formaat. Tevens leuke kaarten gekocht/verzameld. Die gaan we op het doek plakken met koperdraad ertussen (die verzorgt de scheiding dus tussen de verschillende foto's). Jeetje wat klinkt dat ingewikkeld...Idee opgedaan bij Loods 5 waar ze voor een schilderij met kaarten en foto's ¤ 200 vroegen. iets te duur en eigen foto's is toch leuker.
    pi_72427658
    http://www.seesle.nl/

    Misschien kun je hier iets vinden
    pi_72694972
    Ik heb laatst een doek van 100 x 100 gekocht voor 89,- bij happy home in Cruquius. Ze hadden zelfs afbeeldingen van dieren voor 49.- en 69,- ook op die maat. Die winkel zit op de woonboulevard daar. Ze hebben een webwinkel waar je de afbeeldingen kan zien. http://www.happy-home.nl/shop/index.php?content=catalog&category=30&naam=Schilderij
    Of kijk op de algemene site www.happy-home.nl
    pi_72739157
    Ga naar Schilderij en Portret.nl. Zij schilderen schilderijen naar wens, zodat je elk schilderij kan laten maken zoals je wilt - van portret tot abstract schilderij en ook hele grote schilderijen.
    pi_73233167
    Wij hebben twee keer een doek bij www.artblanco.nl laten vervaardigen. Dit is handgeschilderd op canvas. Vooral de 2e was erg mooi. Service is ook ok.

    Suc6
      woensdag 30 september 2009 @ 09:51:43 #27
    245626 error_404
    nee, toch niet...
    pi_73233973
    quote:
    Op woensdag 30 september 2009 09:11 schreef Dennis1982 het volgende:
    Wij hebben twee keer een doek bij www.artblanco.nl laten vervaardigen. Dit is handgeschilderd op canvas. Vooral de 2e was erg mooi. Service is ook ok.

    Suc6
    quote:
    geregistreerd op: woensdag 30 september 2009 @ 09:08
    laatste bezoek: nooit
    aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
    Wat een hoop spam weer......
    Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
    hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
    hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
    pi_73235314
    Waarom kijk je niet bij http://www.herinneringenoplinnen.nl ??

    De FOK! FOTowedstrijdsponsor. Daar kan je iedere foto die je wil op canvas laten drukken.
    Zie onderstaande prijzen en formaten.. En ze zijn erg goed in feedback. Ze mailen je als er formaten iets anders zouden worden als de afdruk dan beter uit zou komen.
    quote:
    Prijzen
    80 x 80 cm ¤ 50,-
    90 x 90 cm ¤ 55,-
    90 x 120 cm ¤ 69,-
    90 x 160 cm ¤ 79,-
    Veel succes.. Enne die IKEA / XENOS roos kan echt niet
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_75071222
    Je kunt heel veel afbeeldingen van goede kwaliteit vinden op: www.dreamstime.com als je deze dan af laat drukken bij een Expo zorgen zij voor een afdracht van de royalties.
    pi_75090384
    Was vandaag toevallig bij een veiling, daar heb je vaak ook veel leuke (goedkope) schilderijen, in alle stijlen en prijsklasses die je maar kan verzinnen!
      zaterdag 28 november 2009 @ 19:36:10 #31
    270840 Saisai
    pro freubelaar
    pi_75091682
    ik heb van een klein plaatje van jason brooks nagetekend op een doek van 1 bij 1 meter. is erg mooi geworden. het schilderij wat je daar laat zien is volgend mij ook vrij gemakkelijk na te maken!

    bovendien heb je dan iets om trots op te zijn
    O+
    pi_75781156
    Dit kan ook interessant voor je zijn. Groeten,

    http://www.verstuurpersbe(...)lbare-canvas-doeken/
    pi_102543367
    Spam

    [ Bericht 98% gewijzigd door Snakey op 30-09-2011 11:36:56 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')