quote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef Sjibble het volgende:
Nee, het is eerder "" of "
" en dus zeker geen "
" topic.
Al enige tijd sliep ik slecht, maar besloot om supervroeg mn nest in te ploffen.
Ik sliep verdomme van 18 tot 8 (= 14 uur) en ben nog steeds het wrak als gister, en de dag ervoor
En daarbij heb ik mijn Comedy Central marathon gemist.
Ik zit nu dus op dezelde manier achter de computer als Stephen Hawkings die in een rolstoel zit. ja
ja, helaas is het nog niet zo verquote:Op donderdag 3 september 2009 10:19 schreef -skippybal- het volgende:
Weet je hoe relaxt! Niks doen waar je geen zin in hebt, iedereen heeft toch wel begrip
Ahhh, dat waren nog eens maanden
Ik ga voor antwoord Aquote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef LudoSanders het volgende:
En dat is je eigen conclusie of is dat ook vastgesteld door iemand die er voor doorgeleerd heeft?
Ja, duh! Het is Pfeiffer, geen Zwarte Dood...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, helaas is het nog niet zo verkan nog wel traplopen, autorijden, enz.
Conclusie door anderen (en van Fok!).quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef LudoSanders het volgende:
En dat is je eigen conclusie of is dat ook vastgesteld door iemand die er voor doorgeleerd heeft?
Iemand die een buisje bloed in een machine kan stoppen bedoel je? Of die ene die een paar simpele vragen stelt en even bij je klieren voelt?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:21 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij heb je Hepatitis B.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Conclusie door anderen (en van Fok!).
Die anderen hebben er toch geen verstand van, maar ben al zo lang dagelijks moe dat het in hun opkomt.
Als ik een topic zou openen over het feit dat ik elke dag doodmoe ben, krijg ik vast wel reacties als "haha. ts heeft pfeiffer"
maargoed, ik hoop het niet
Dat had ik echt niet door!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, duh! Het is Pfeiffer, geen Zwarte Dood...
Je hoeft ook geen Madame Curie te zijn om griep te herkennen. Maar mensen denken toch echt aan de varkensgriep momenteel bij een flinke verkoudheid. Het komt misschien raar over, maar mensen willen nog wel eens overdrijven met hun ziektesymptomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Iemand die een buisje bloed in een machine kan stoppen bedoel je? Of die ene die een paar simpele vragen stelt en even bij je klieren voelt?
Je hoeft echt geen House te zijn om bij Pfeiffer uit te komen.
Maar toen ging ik dagelijks om 5 uur in de ochtend naar bed en kwam er om 10 uur uitquote:Op donderdag 3 september 2009 10:25 schreef Skunkkk het volgende:
maar je kan helemaal niet ziek zijn, we hebben net de vakantie achter de rug
en toen heb ik je ook niet horen klagen dus onterechte klacht
Als je een paar weken lang een ander slaapritme had, en vermoedelijk ook minder deed overdag dan de afgelopen 3 dagen, dan is het heel misschien toch niet helemaal raar dat je nu moe bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar toen ging ik dagelijks om 5 uur in de ochtend naar bed en kwam er om 10 uur uitToen vond ik het normaal dat ik verrot was
Nu niet meer, en ik slaap minimaal 8 uur per dag.
ja maar dat zei mijn moeder altijd als ik de eerste maandag ziek wasquote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar toen ging ik dagelijks om 5 uur in de ochtend naar bed en kwam er om 10 uur uitToen vond ik het normaal dat ik verrot was
Nu niet meer, en ik slaap minimaal 8 uur per dag.
Ik zit 5 dagen in de week op school, en ik werk net zo veel.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je een paar weken lang een ander slaapritme had, en vermoedelijk ook minder deed overdag dan de afgelopen 3 dagen, dan is het heel misschien toch niet helemaal raar dat je nu moe bent?
En wanneer je dan in ene omschakeld van slaapritme, dan is het vrij logisch dat je lichaam gaat protesteren. Maar goed, als jij per s'e Pfeiffer wilt hebben, blijf je dan maar aanstellen en je niet even laten controleren.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:30 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik zit 5 dagen in de week op school, en ik werk net zo veel.
Op school en stage doe ik net zo veel als in de vakantie.
als ik me laat controleren stel ik me juist aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En wanneer je dan in ene omschakeld van slaapritme, dan is het vrij logisch dat je lichaam gaat protesteren. Maar goed, als jij per s'e Pfeiffer wilt hebben, blijf je dan maar aanstellen en je niet even laten controleren.
Ga gewoon naar de HA die je naar een prikpost stuurt en binnen een paar dagen weet je waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als ik me laat controleren stel ik me juist aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |