abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72388937
hallo,

ik wil graag een vlucht boeken bij een internationale organisatie vanuit Brussel, maar als ik deze wil betalen kan dit alleen met

"Accepted credit/debit cards: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro"

maar ik heb geen van die kaarten, afgezien van het feit dat ik het maestro logo ook op mijn ing pas heb staan. Als ik dan de bestelling wil afronden hebben ze kaartnummer, verloopdatum van de kaart, en de volledige naam van de kaarthouder nodig.

Betekent dit nou dat ik gewoon kan betalen met mijn ing betaalkaart? Of is het zo dat deze vorm van maestro betalen nog niet in NL is ingevoerd (keer gehoord)?
En zo ja, hoe werkt het dan, het totaalbedrag wordt dan gewoon van mijn rekening afgeschreven neem ik aan?

alvast bedankt
  donderdag 3 september 2009 @ 08:11:08 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72389737
Je kunt gewoon met je ING-creditcard betalen. Dat wordt van je creditcardrekening afgeschreven, dus je moet even in de gaten houden dat je dat saldo weer aanvult vanaf je gewone rekening.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72389744
Nee, met je ING betaalkaart kan je geen vluchten boeken. Het is immers geen credit- of debitcard.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72389757
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:11 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt gewoon met je ING-creditcard betalen. Dat wordt van je creditcardrekening afgeschreven, dus je moet even in de gaten houden dat je dat saldo weer aanvult vanaf je gewone rekening.
psst.. hij heeft geen creditcard, maar een gewone pinpas.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 3 september 2009 @ 08:15:46 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72389774
Dan moet 'ie even een creditcard kopen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72389798
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet 'ie even een creditcard kopen.
Dat dus.
Of eentje lenen van een vriend/collega/familielid/onbekende.
pi_72405686
Als het Maestro logo in het buitenland ergens staat vermeld, kun je altijd met je pinpas betalen.. of die ook via Maestro op internet zo gaat, weet ik niet.. waarom niet eigenlijk, lijkt me toch hetzelfde systeem? Probeer het zou ik zeggen!
pi_72410183
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Hugo__Boss het volgende:
Als het Maestro logo in het buitenland ergens staat vermeld, kun je altijd met je pinpas betalen.. of die ook via Maestro op internet zo gaat, weet ik niet.. waarom niet eigenlijk, lijkt me toch hetzelfde systeem? Probeer het zou ik zeggen!
Waarom niet?
Omdat op een pinpas geen kaartnummer met de correcte lengte staat, net zo min als de verloopdatum.
Nogmaals, een pinpas is geen creditcard en geen debitcard.

Het gaat niet. Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')