abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72386613
Mensen,

Even een kort vraagje.
Ik ga van het weekend met een groepje vrienden naar het buitenland. Omdat ik in een heel andere streek woon is het plan om het eerste stuk zelf te rijden en halverwege over te stappen en vriend rijd de rest van de route.
Nu zal ik dus ergens een weekend mijn auto kwijt moeten kunnen. Plan is om hem ergens op een carpool te dumpen. Probleem is echter dat carpools doorgaans redelijk verlaten zijn en nu vraag ik me af hoe veilig het is om je auto daar een paar dagen achter te laten. Heb geen zin in een leeg geroofde auto wanneer ik terug kom
Of kan ik beter mijn auto achterlaten in een willekeurige nette buurt in een aangrenzend dorp of stad?

Wat denken jullie?

- Carpool is veilig genoeg
- Ik zou hem in een betrouwbaar dorpje stashen
- Niemand wil jou auto leegroven

Tnx
Leest een hoop, post een beetje.
pi_72386643
Wat voor auto heb je?
pi_72386740
Rij naar die maat van je en zet hem daar neer
pi_72386834
Ik rij een Hyundai Lantra, dus het is niet alsof iemand die ooit zou willen stelen

Naar maat toe rijden is niet echt efficiënt... Rijd ik eerste de ene kant op om daarna over precies dezelfde weg weer terug te rijden...
pi_72387239
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Av- het volgende:
Ik rij een Hyundai Lantra, dus het is niet alsof iemand die ooit zou willen stelen

Naar maat toe rijden is niet echt efficiënt... Rijd ik eerste de ene kant op om daarna over precies dezelfde weg weer terug te rijden...
in dat geval zal er niet snel wat gebeuren nee, als er ook niks zichtbaars van waarde in de auto ligt...
Maar toch.. je weet het nooit. In een dorp/woonwijk zetten is m.i. veiliger dan op een carpoolplaats die snachts vaak leeg is.
pi_72389379
Pak daar op die snelweg in de buurt gewoon de 1e afslag en gooi hem in een straat ergens neer, noteer wel even het adres waar je auto het dichtst bij staat, anders kom je terug en zoek je je de pleures
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 3 september 2009 @ 11:39:41 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_72394002
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Av- het volgende:
Als dat zo is kan hij jóu beter ophalen, lijkt me zo.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:06:50 #8
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_72394739
Ik zou met de trein gaan en me dan laten oppikken bij het station.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_72400558
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:12 schreef rene90 het volgende:
Pak daar op die snelweg in de buurt gewoon de 1e afslag en gooi hem in een straat ergens neer, noteer wel even het adres waar je auto het dichtst bij staat, anders kom je terug en zoek je je de pleures
Denk dat ik inderdaad voor deze optie ga.

OV zou een optie zijn, maar is mij veel te traag...
pi_72579852
Ben inmiddels weer terug en heb achteraf mijn auto geparkeerd op de parkeerplaats van een Van der Valk hotel. En alles stond er nog bij terugkomst
pi_72595441
Ik zou hem ergens in een woonwijk bij huizen parkeren.
pi_72595460
Oh ik zie nu dat je alweer terug bent....te laat en niet alles gelezen....
pi_72602347
Ik zou hem ergens bij een hotel parkeren, van der Valk of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')