quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Biels het volgende:
Beginners die elk topic episch vinden
Wederom Bio. Voor de rest is alleen swarma soms een beetje grappig.
Ik vond dat topic van mij net dus een kwaliteitstopic, en in 3 seconde was het weg potjandikkeme!!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef S.Seagal het volgende:
Het is pas echt bullshit als een kwaliteit topic die je opent wordt gesloten![]()
Swarmahoer
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met de meest mongoloïde post 2009, 10 en ver daarna sluit ik dit topic maar. Dit omdat er wat mensen zijn die een stukje opvoeding missen, het gewoon niet snappen en/of WILLEN snappen.
quote:
Nee, dat was echt gewoon bullshitquote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Ik vond dat topic van mij net dus een kwaliteitstopic, en in 3 seconde was het weg potjandikkeme!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door Dqod op 03-09-2009 00:10:51 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Of dat was Nosh. Kweet niet meerquote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
En ik kan me herinneren dat Fiets en Janetje volgens mij een keer de TT's van alle gesloten topics hadden aangepast in Sinterklaasliedjes
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
En ik kan me herinneren dat Fiets en Janetje volgens mij een keer de TT's van alle gesloten topics hadden aangepast in Sinterklaasliedjes
Ah ja, ach. Alleen leuk als je net mod bent. Maar daarna is het alleen op verzoek of omdat het een kut TT is. Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ah ik was vergeten dat dat een van de redenen was waarom mod zijn leuk is, posts en TT's kunnen veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |