quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef NielsTriple het volgende:
Ik heb er NOOIT last van... aan het eind van een stevig avondje bieren neem ik vaak nog een glas of wat Baileys.
Nooit problemen mee gehad, nooit ziek / slecht geworden.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef nuldertien.net het volgende:
Van Baileys en Cola bij elkaar kan je dus serieus doodgaan hé.
Ik heb zelfs wel eens opgevangen dat er mensen stierven zónder dat ze dat ooit gedonken hadden! Kun je nagaan wat een troep het is zeg!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef nuldertien.net het volgende:
Neh, er was ooit een wazig verhaal van een of ander mokkel waarbij d'r maag uit elkaar zou zijn geklapt door dat goedje.quote:
Van sinas en appelsap ookquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef nuldertien.net het volgende:
dat dus, heb het zelf ook geprobeerdquote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang31/28/07b.htm
Voila.
ik zat in de buurtquote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Hetiszover het volgende:
http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang31/28/07b.htm
Voila.
Dat zeker. Hoewel het verschil tussen blijven leven en doodgaan eigenlijk wel erg groot is om in de buurt te zitten.quote:
Ach, ik zuip het gewoon puur dan kan me niks overkomen!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoewel het verschil tussen blijven leven en doodgaan eigenlijk wel erg groot is om in de buurt te zitten.
Heb je al die jaren voor lul uit de kraan gelurkt!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef superworm het volgende:Dus het is helemaal niet gevaarlijk, maar je moet hooguit wel kotsen? Heb ook altijd het Baileys-Bier-Cola-drama-sprookje geloofd
Correct, dat was het verhaal.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Was toch baileys-tonic waar je een spons in je maag van zou krijgen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Kan er niet mee zitten. Onterechte klacht.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens opgevangen dat er mensen stierven zónder dat ze dat ooit gedonken hadden! Kun je nagaan wat een troep het is zeg!
Oh ik dacht dat het nog een stukje harder werd bij Tonic, dan bij Cola e.d.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Was toch baileys-tonic waar je een spons in je maag van zou krijgen?
gast...quote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zal vast en zeker de enige vent zijn die Baileys te zuipen vind
Ik drink dan ook alles leeg wat naar koffie smaakt
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef NielsTriple het volgende:
Ik heb er NOOIT last van... aan het eind van een stevig avondje bieren neem ik vaak nog een glas of wat Baileys.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel eens opgevangen dat er mensen stierven zónder dat ze dat ooit gedonken hadden! Kun je nagaan wat een troep het is zeg!
gecombineerd met 'n fail inzake schrijfwijze van het betreffende drankje = TS is een puberquote:
Wuuuuhhhhh!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef H1F5 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Kan er niet mee zitten. Onterechte klacht.
gast...was jij dat niet zelf afgelopen weekend ?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
Die dan Bailies (dat melkachtige ijskoffie-spul met alcohol) en iets anders zoals bier door mekaar gaan zitten drinken en dan verbaasd zijn als ze maagkrampen krijgen en moeten kotsen. Lactose en bier gaat niet samen![]()
Het is dan wel weer leuk om zo'n persoon eens lekker uit te lachen om zijn domheid, dat dan weer wel![]()
Klacht:: Mensen die niet met alcoholische dranken om kunnen gaan
Bierenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef NielsTriple het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |