is dat tsjeggies of zo?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef murphyjenkins het volgende:
.......
die shoarma is dan wel goed met die dingen, maar moet die niet gaan jonken als die wint en ze vader ook.
........
[ afbeelding ]
ik probeer te articuleren dat de persoon in kwestie , de jongeheer Dick Eijlers het perfecte role model is voor de ideale kleinzoon/schoonzoon. Dit in combinatie met het sjoelen en het meewerken aan een productie van sbs in combinatie met hevige emotionele expressies, hebben mij doen besluiten dit topic te openen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
is dat tsjeggies of zo?
wat probeert die TS te zeggen?
ik ben heel erg geinteresseerd in taal, dus ik zou wel graag wat nadere info willen hebben over welk deel van bovenstaande tekst terug te vinden is in de woorden "die shoarma is dan wel goed met die dingen", welk deel hoort bij "maar moet die niet gaan jonken als die wint" en uiteindelijk dezelfde vraag voor "ze vader ook."quote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
ik probeer te articuleren dat de persoon in kwestie , de jongeheer Dick Eijlers het perfecte role model is voor de ideale kleinzoon/schoonzoon. Dit in combinatie met het sjoelen en het meewerken aan een productie van sbs in combinatie met hevige emotionele expressies, hebben mij doen besluiten dit topic te openen.
wat lul jequote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef Trannellius het volgende:
Maar hij batst wél Ellemieke Vermolen
Normaal gesproken wel, maar in het geval van ellemieke heb je zelfs meer kans. Er zijn namelijk meer mannen die ellemieke wel gehad heeft dan niet.quote:Op maandag 7 september 2009 13:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
geen idee of het waar is, maar ik heb 50% kans dat ik gelijk heb.
Ach, je zou het erger kunnen treffen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar in het geval van ellemieke heb je zelfs meer kans. Er zijn namelijk meer mannen die ellemieke wel gehad heeft dan niet.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las ook DICK EIKELS !11111!!
Ik las Dick Eileidersquote:Op maandag 7 september 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las ook DICK EIKELS !11111!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |