Leuk, die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnen![]()
Heb idd Dementor, Juud, Bart, Bram, Het regie opperhoofd(geloof ik) en Huub ontmoet.. O en ook Leandra want we waren samen uitgenodigd vanwege onze Bunkercubic....
Jammer dat alles zo vlug gaat, had de mensen best nog wel ff beter willen leren kennen..
Bioquote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?
Nah Gert had Pietje al wel eens gezien natuurlijk
(Ik zit echt te peinzen wie we dán zochten!)
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.
Lies, Gert heeft op je gras staan piesen.
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.quote:
Ohwja!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Nou ja, soms ben ik gewoon een beetje verlegenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe maar, als je echt wil en de kans krijgt en je vind het eng....geef maat een gil, komt helemaal goed.
Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die was er niet, dus onmogelijk.
FOEI, tuinstoelen!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert was heel respectvol tegenover mijn gras.![]()
De tuinstoelen niet.
Verrassing!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt hélemaal niet meer herinneren!![]()
Wie zochten we dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bezoek herinnert zich nog wel dat we foto's hebben gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |