oh ja, tuurlijk, hyves he....quote:
Dus als je de kans krijgt en je durft niet....spreken we gewoon af en gaan samen naar binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.
Oh echt?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het anders ging
Maar euh, we zochten iemand dus? Dan moet het iemand op die meet geweest zijn.Echt geen idee!
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.
Da's wat anders!
Oh, er waren nog meer mensen bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
Oh echt?
Misschien moeten we een reconstructie doen maar er zijn getuigen. Gert??
Neerlands hoop, kom eens eventjes zeggen hoe het is gegaan.
*pompiedom
Dat is allemaal geheim!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
vrienden van fokvriend...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Hondjes niet de fotograag dan? wie was er dan nog meer bij die meet?
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, er waren nog meer mensen bij.
* nog ff wakker blijft
Die eerste hapjes, dat is zo grappig, wat is ze dan alweer groot he.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk, hyves he....
zat net youtuubjes te kijken,,kleindochter met banaan, appel en peer, de eerste hapjes..
Ik eenYTquote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Een 2-persoonskliekquote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deisyy en Hondjes....zijn jullie een kliekje?!
O, vandaar die kale plekken in het gras van Lies.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Ik heb dus niet mijn laptop op een beamer aangesloten?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh, ik pompiedom niet voor niks. Gert hing ergens in de tuin Gert te wezen.
Dawast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |