Yep!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef Noek het volgende:
Pietje krijgt gewoon wat foto's van mammie en dan is alles opgelost en slotje maar ik vond Pietje leuk.
Dat is wel waar hè, Lies?
Ik heb ook een smoes..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag helaas een zeer belangrijke bruiloft in Zuid-Frankrijk.
Dus ik kom niet.
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!
We hebben trouwens over het algemeen niet slecht over andere fokkers gesproken.
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"quote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achteraf vond ik het wel jammer dat ik niet langs was geweest bij TBO I, maar om nou in mijn eentje langs te gaan, ik weet niet hoor
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiële puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog wel vage foto's hoor!
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto'squote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
juist, en daarom hadden we een geheime meeting, zonder pics...![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Jij was natuurlijk ook geweest en kwam toen heel enthousiast terug, dat weet ik nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was er echt leuk hoor, zelfs in je 1tje zou dat goed kunnen , heel hartelijke ontvangst, wie die "mevrouw"was weet ik ff niet meer. Maar Bart nam alle tijd en iedereen zei je gedag of had wel ff een praatje met je. Dus als je de kans krijgt....doen!!!!
Ik dacht serieus dat het anders gingquote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, kan ik me niet herinneren maar dat heb ik met meerdere dingen.![]()
Maar ik weet toch echt zeker dat Piet toevallig voorbij kwam gevlogen. We waren op zoek naar iemand. Kweenie meer wie.
Die Coos tochquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
Ik zei dat je bij de fotograaf moest zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coos zei dat ik bij jou moest zijn voor de foto's
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's mailen ik voel een photoshop aankomen
Kom je BBQen Buuf"?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
Nah, een foto laten zien aan iemand die op bezoek is, is niet zo erg toch.
Vervelender wordt het, als je het naar anderen mailt. Want dan ben je de controle kwijt, en staat het vroeg of laat ineens op FOK!. Voorzien van een kudde artificiële puisten, of een Hitlersnor of zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |