quote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga je toch niet tegenkomen in Leiden toch? Ik ben daar nu namelijk ook naar onderweg.
Dank je.quote:
Nja, weer 0,2 erbij. Als ze zo'n stijging in de volgende periode weer krijgen, gaat het wel beter met het publiek dat 3fm luistertquote:
In gedachten dan maarquote:
Oppassen en ook nog moeten ophalen , wat een ontzettende service.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
denk ut nie. we gaan naar een woonwijkje dat monster ophalen en vertrekken meteen weer
quote:
Niet tof, want paardenkoers vanmiddag.quote:
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toequote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendinquote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt in het altijd prachtige Noorden nog reuze mee! zit hier in m'n korte broek @ zon
Nou bedankt he!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
* borisz wenst Hans een aantal wolken uit NH toe
Centrum zeker? daar zit ik nu wat verder van vandaanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat lul je ook want hier plenst het en in de stad net ook smste mijn vriendin
Idd. En hoort dat ding ook niet in het midden te staanquote:Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
die nieuwe menubalk bovenin http://www.3fm.nl/ is super irritant , zeker als je met meerdere tabbladen in de webbrowser werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |