abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72378630
Ja TS bezoekt FTD. Want net zoals iedereen wil vogeltjesdans graag eens af en toe een hendig sjieke film zien, en dat vaak op momenten waarop de hendig sjieke filmwinkel of DVD-theek dicht is. Dus hop hendig downloaden ftw. Want ja, als je vogeltjesdans heet wil je die film toch zien en als ik hem niet kan zien word ik chagerijnig en ben ik zomaar in staat tot het in elkaar meppen van voorbijlopende zeehondjes. Je weet

Anywaytjes, hup FTD opgestart (haha TS gebruikt FTD) en een leuke film uitgezocht. Nemen we als voorbeeld "Vogeltjesdans in frietland" (het is immers friet en geen patat). Op ftd staat dan vermeld dat de taal Engels is en Nederlands is ondertiteld. En dat is wel zo handig, want vogeltjesdans is een luie zak die zich absoluut niet wil inspannen om continu te moeten denken "wat zegt ie?" op de momenten waarop hij betreffende film kijkt

Afijntjes. Film gedownd en gebrand (met sabnzbd en nero, want dat is voor echte bazen), en nog nadampend van de laserfikkies dat ding in mijn DVD player gelegd, in afwachting van een heerlijke film waarbij ik lekker met half dichtgeknepen ogen in onderuitgezakte houding op de bank plaatsneem (ik zeg met opzet bank, want couches zijn voor homo's). Bier. Popcorn. Chips.

Maar dan de verrassing! Het blijkt dan soms helemaal niet te gaan om een Engelse film met Nederlandse ondertiteling, soms is het gewoon Spaans met Javaanse ondertiteling! Waarmee ik dus zojuist een DVD heb verspild, want no hablar Espagnol enzo. Daar is vogeltjesdans geenszins over te spreken, beste kijkbuisfokkertjes! Nee, Vogeltjesdans is des duivelsch!

Klacht: posters op FTD die onjuiste informatie opgeven

Verwachte reacties: TS gebruikt FTD / TS kan er niet mee omgaan / Wat is FTD

Disclaimer: ik weet dat er meningen onder films worden gegeven, maar vaak zijn die niet up to date op het moment dat ik een film download en derhalve kom ik pas na het branden achter de mate van baggerheid van de film
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:35:51 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72378693
kijk dan ff voordat je hem op dvd fikt
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_72378717
tip: Bekijk eerst wat je gedownload hebt voordat je gaat branden
pi_72378783
Had net zo goed pron op kunnen staan
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72378807
FTD?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_72378838
Usenet
Torrents
pi_72378840
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
tip: Bekijk eerst wat je gedownload hebt voordat je gaat branden
Maar daar ben ik te lui voor en daar heb ik geen tijd voor Als ik een film wil, dan wil ik hem nu! nu! nu! en dan ga ik hem niet eerst bekijken met allerlei vage programma's.

Mijn enige doel is op dat moment om die film zo snel mogelijk in mijn DVD speler te krijgen zodat ik onderuit kan gaan zakken op de bank (let wel, bank, geen couch) met drank en chips binnen handbereik als de luie zak die ik ben.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72378846
Slechte omschrijving bij film op nieuwsgroepen

je hebt dezelfde film gedownload?
pi_72378848
pi_72378893
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef 3keernix het volgende:
Had net zo goed pron op kunnen staan
Niks mis mee mits ondertiteld. Anders kan je het verhaal zo moeilijk volgen he.
pi_72378923
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:40 schreef Rijpie het volgende:
Slechte omschrijving bij film op nieuwsgroepen

je hebt dezelfde film gedownload?
Geen idee, ik ben te lui om dat topic te bekijken.
pi_72378934
20 balletjes voor jou, neem hem graag mee.
pi_72378969
20 klapjes voor jou, mijn rechterhand is hier erg blij mee
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 2 september 2009 @ 20:43:18 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72378970
Bedankt voor dit topic en 10 snoepjes voor jou, leuk voor mijn buurjongetje!
pi_72378973
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
20 klapjes voor jou, mijn rechterhand is hier erg blij mee
pi_72378988
Is dit cam of retail?
  woensdag 2 september 2009 @ 20:43:57 #17
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72378992
Hoe weet jij nou of het friet of patat is?

Je wist tenslotte ook het verschil tussen spaans en nederlands niet.
pi_72379015
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
Is dit cam of retail?
Graag geen vragen over films, dit is illegaal willen we hier niet.

mvg moderator FTD
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_72379102
Gaat iemand nog uitleggen wat FTD is?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_72379153
wat een kut kwaliteit!
pi_72379191
Kan je par 356344 reposten van Bambi deel 2 (bambi in het woeste bos)? Groetjes van mijn dochtertje uit de kelder.
pi_72379231
Je weet dat je bij dvd's audio en ondertiteling kan veranderen he.
pi_72379259
DVD+RW? Dan kan je zoveel DVD's verspillen als je wilt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_72379353
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar daar ben ik te lui voor en daar heb ik geen tijd voor Als ik een film wil, dan wil ik hem nu! nu! nu! en dan ga ik hem niet eerst bekijken met allerlei vage programma's.

Mijn enige doel is op dat moment om die film zo snel mogelijk in mijn DVD speler te krijgen zodat ik onderuit kan gaan zakken op de bank (let wel, bank, geen couch) met drank en chips binnen handbereik als de luie zak die ik ben.
download dan een xvid. heb je nog sneller binnen en kan je zo checken of het de goeie is.
zit ook vaak een sample bij.
of heb een dvd-speler die geeneens xvid afspeelt?
verder lees eerst even de berichten op FTD.
beetje onzinnige klacht dus.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Donald Duck held woensdag 2 september 2009 @ 20:54:39 #25
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72379397
je moet er natuurlijk wel op letten dat je bij de nzb zoekmachine wel de goede release pakt
ftd informeert alleen, er is geen directe nzb download link
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')