Ja, alsof hij het over zijn moeder had zeg!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef Ole het volgende:
Oh nee wacht![]()
Niet dat deel over de sex natuurlijk
De paling is het IJsselmeer ingezwommen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
He! Waar is Palinggate? Ik kan ook nooit eens een paar uur wat anders doen.
Was je je huis aan het soppen?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef bloodymary het volgende:
He! Waar is Palinggate? Ik kan ook nooit eens een paar uur wat anders doen.
quote:vrijdag 18 september 2009 11:50
Adam Curry met dochter op Schiphol
Adam Curry is vrijdagmorgen met zijn dochter Christina op luchthaven Schiphol gesignaleerd
Vader en dochter waren onderweg naar zijn huis in San Francisco. Curry's nieuwe vlam Micky Hoogendijk zal de twee in oktober komen vergezellen.
Wat mist ze, haar stijl en verstand?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Mickey zit vanavond in progr vermist schrijft ze op haar twitter.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Twitter van Chrissie
quote:Gezinnetje compleet?
AMSTERDAM - Christina Curry is bij haar vader Adam op bezoek in San Francisco.
Dit heeft Christina op haar Twitterpagina laten weten."Ben op, heb gesport en klaar voor mijn eerste ervaring in San Francisco!"
Ook haar vader Adam schreef op Twitter: "Net terug in San Francisco, mijn rug voelt gebroken na zoveel internationale reizen. En zo sleept Chrissy me mee naar de gym. Aargh!"
Micky Hoogendijk zou ook in Californië zijn, tenminste... zo blijkt uit haar locatie op Twitter. Christina onthulde al eerder dat ze de nieuwe vriendin van haar vader wilde leren kennen en lijkt dus inderdaad daad bij woord te voegen.
quote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
question= is Micky daar al
Dat quote snetje hierboven.quote:Curry's nieuwe vlam Micky Hoogendijk zal de twee in oktober komen vergezellen.
daarom vroeg ik het me al af .. ik bedoel straks zitten wij te wachten op oktober en is ze er al langquote:Op zondag 20 september 2009 11:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
Dat quote snetje hierboven.
Straks besluit Chrissie bij de kennismaking 'is dit nou die HOERRRRRRR van je, papa?' te roepenquote:Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef Eef999 het volgende:
Gisteravond was Micky bij Shownieuws, ze gaat volgende week naar SF.
Ze kijkt erg uit naar de ontmoeting met Chrissie, ze lijkt haar een lieverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |