Alsof ik nog energie heb om te gaan denken. Voor fok hoef ik neit te denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Als je geen tijd hebt zou ik een topic openen op FOK! als ik jou was.
Fok is voor de meeste posters eerste levensbehoefte geworden.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof ik nog energie heb om te gaan denken. Voor fok hoef ik neit te denken.
Opdracht gister pas gekregen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kon je dat niet in het weekend doen dan?
Het is net 3 dagen begonnen. Mooiste tijd komt nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Joooo-pi het volgende:
lees dit over 10 jaar nog eens, als je denkt dat je studie de mooiste tijd van je leven was
Dan moet je ook gaan studeren en niet gaan werken en lekker gaan leven/lenen van de ibg.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is net 3 dagen begonnen. Mooiste tijd komt nog.
Dan kun je na je studie lekker 300 euro per maand betalen om je lening af te lossen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Dan moet je ook gaan studeren en niet gaan werken en lekker gaan leven/lenen van de ibg.![]()
Klacht ongegrond
Essay over mezelf, maar het moet heel wetenschappelijk en abstract zijn. Heb nog nooit wetenschappelijke teksten geschreven. 700 woorden lang trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:00 schreef Gamesua het volgende:
Ik studeer nu nog en ben al van mening dat het de beste periode van mijn leven is![]()
Wat studeer je? Essay hoeft niet teveel zijn hoor, die essays die ik aan het begin van mijn eerste jaar kreeg waren kleine kutdingen van 1000 woorden die je binnen twee uur uit je duim had gezogen.
da's best erg, want na je studie moet je nog heel lang mee... en als je het beste al hebt gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 20:00 schreef Gamesua het volgende:
Ik studeer nu nog en ben al van mening dat het de beste periode van mijn leven is![]()
Wat studeer je? Essay hoeft niet teveel zijn hoor, die essays die ik aan het begin van mijn eerste jaar kreeg waren kleine kutdingen van 1000 woorden die je binnen twee uur uit je duim had gezogen.
Wát?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Essay over mezelf, maar het moet heel wetenschappelijk en abstract zijn. Heb nog nooit wetenschappelijke teksten geschreven. 700 woorden lang trouwens.
Maar het is zo zwaaaaar!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die klagen over een paar dagen naar school gaan!, wees blij dat je naar school mag
quote:
zwaar kansloze fokverslaafde sukkel?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:59 schreef Trannellius het volgende:
Laten wij met z'n allen TS beschrijven in minder dan 700 woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |