mmm, het is ook vlakbij de school van onze kleine smurf die daar is begonnen na de zomervakantie en van die richting/stroming is er maar 1 van in heel de stad utrecht!quote:
Jazeker! +1quote:
Neequote:
Dat is vlakbij mij, echter het is niet de zeeheldenbuurt, kijk eens naar altijd uitbundige groen achter in de straatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:38 schreef Bram2301 het volgende:
daar ben ik vorige week nog naar een huisje wezen kijken, ik herken het niet. maar de zeeheldenbuurt zou wel goed kunnen
Ben het hier helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooi he, die uitstekende ramen (hoe heet zoiets ook weer). Maar ik weet niet waar het is
En ik ben ervoor om gewoon lekker door te gaan hoe je het ook nummert
yepsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Het loopt naar een singel, zie ik dat goe?
Moet dan wel het spoorwegstation zijn? Lunetten, Zuilen en Overvecht is het zeer zeker niequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef bork het volgende:
Ja, ik was ook erg gecharmeerd, nu een foto van een straat er naast dan maar, de gezochte straat heeft hetzelfde uitzicht.
[ afbeelding ]
Die tip van dichtbij EEN station is zeker handig om te gebruiken en het is niet Utrecht CS![]()
Jazeker, verder denken!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dan wel het spoorwegstation zijn? Lunetten, Zuilen en Overvecht is het zeer zeker nie
en + 1:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Spoorwegmuseum
Nu ga ik de de maps raadplegen
Hebbes
Hugo de Grootstraat
helemaal goed en welkom! De bedoeling is dat je nu een foto plaatst die wij mogen raden, succes!quote:
nice, vers bloed altijd welkomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef jemave het volgende:
ik loop al weekje stiekem mee te kijken en snap het principe
eens kijken of het lukt met weergeven van het plaatje en of ik nog een paar punten kan scoren.
bij een kanaal is goedquote:
quote:
en + 1quote:
quote:
Ja dat blijktquote:
Nice, I like.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat blijkt
Was overigens wel mijn allereerste speciaal voor dit topic zelfgemaakte fotootje
+ 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "Uit eigen camera" zijn opDeze gewoon online 'geleend'
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef Ireth het volgende:D8 al zo ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "Uit eigen camera" zijn opDeze gewoon online 'geleend'
[ afbeelding ]
Het is de Brailledreef btw
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
reken ik goed, de aangewezen plek klopt alleen het stukje straat waar de camera is op gericht heet officieel (ook) F.C. Donderstraat. (net als het onzichtbare langere stuk rechts.)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef minibeer het volgende:
Alexander Numankade-Bleyenburgstraat?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:42 schreef Ireth het volgende:
Springweg! (kinderdagverblijf het Springertje!Heb er jaren gewerkt!
)
(het is het plein achter de springweg dus, je moet eenklein poortje onderdoor en komt dan op een binnenterrein waar ook het Duitse Huis zit (als ik me niet vergis dat dat idd zo heet!)
te makkelijk, ik sla deze een keertje overquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij moet deze ook niet al te moeilijk zijn
[ afbeelding ]
Kockstraatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef Ireth het volgende:
Ja ik kan er ook weinig meer van maken qua hint?
Offe.. wacht.. deze moet niet al te moeilijk zijn....
"Vledder kan je er niet vinden!"
Nou, kop maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |