Hij is al een keer langsgekomen hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit Bork
Maar k weetutweer nie
Dat zou tegenwoordig geen probleem moeten zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef caspervc het volgende:
Leuk topic! Ga ik volgen (nog een utrechtenaar hier)
Nee, ik heb daar ook geen moeite mee, het kan zijn dat caspervc niet goed weet wat Utrechtenaar betekend,quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig geen probleem moeten zijn natuurlijk.
Graaf dan maar eens, een quote van jou:quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit Bork
Maar k weetutweer nie
en dat was dus foutquote:Op zaterdag ** ****** 2009 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik raak achterop met punten![]()
Dit lijkt heel erg op oog in al ja!
quote:
Nee idd dus niet, al bijna een jaar samenwonend met een lieve vriendin hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook geen moeite mee, het kan zijn dat caspervc niet goed weet wat Utrechtenaar betekend,
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef minibeer het volgende:
griftkade?
dan woon ik vlakbij en bezorg ik jou post
en rekeningen!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef minibeer het volgende:
griftkade?
dan woon ik vlakbij en bezorg ik jou post
Dat klopt jequote:
Ik had eigenlijk het ingenhauszplantsoen in gedachten, maar aangezien dit over straten gaat en het duidelijk is dat je de plek precies weet, reken ik het goedquote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef bork het volgende:
Willem Arntszkade, achter bibliotheek Tuinwijk, dankzij Bram! (bork-jr)
Ingenhauszplantsoen, als ik het had geweten had ik het zo genoemdquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het ingenhauszplantsoen in gedachten, maar aangezien dit over straten gaat en het duidelijk is dat je de plek precies weet, reken ik het goed
quote:
wtf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |