en nog steeds niet opgelost, geen radio/tv en internet bah!quote:Groepsstoring (kabel, internet etc)
van woensdag 2 september 16.04 uur tot woensdag 2 september 17.14 uur
Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink! pink pink pinkpink!
Ja inderdaad jaquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef DuTank het volgende:
Nou nou, een uurtje 100 jaar terug de tijd in. Wat een drama!
Fokken noem jij belangrijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Kloddertjeroze het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja![]()
Net als je hele belangrijke online zaken hebt te doen wel balen.
Och de woensdag is wel een stomme tv avond, missen we niet veel aanquote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Naamah het volgende:
Ja inderdaad, hier ook, blugh. Gelukkig geen internet van Ziggo, wel tv
Van 16.00 tot 17.00 hequote:Op woensdag 2 september 2009 18:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Geen TV zou ik wat erger vinden, dan zou ik vanavond geen nieuws kunnen volgen op SBS6.
Dus niet tot 17.00, waar het op slaat weet ik ook niet maar het ligt er nog steeds uit.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van 16.00 tot 17.00 he
Gezeur om niks dus. Ga in dat uurtje dan even onder de zonnebank, doe even de boodschapjes die je eigenlijk vergeten was, ga naar de sportschool, ga naar een vriendin, doe een uurtje even wat anders godverdomme!
Het ligt er anders nog steeds uit allemaal sinds een uur of 14quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van 16.00 tot 17.00 he
Gezeur om niks dus. Ga in dat uurtje dan even onder de zonnebank, doe even de boodschapjes die je eigenlijk vergeten was, ga naar de sportschool, ga naar een vriendin, doe een uurtje even wat anders godverdomme!
Oh ja, er is geen kut op de TVquote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Kloddertjeroze het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa en weer beelden geluid
yessss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |