Maar de fout ligt bij het systeem volgens mn werkcoachquote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen maandag ook mijn paspoort meenemen. Dus ik gaf aan dat de vorige keer mijn rijbewijs ook goed was. Was zeker niet het geval en hebben ze mij toen ook verteld.![]()
ah precies, jou wilde ik wat vragen.quote:
geen hint over met wie je daar bent?quote:
Ik ben gewoon bij die papsie en mamsie hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen hint over met wie je daar bent?
valt me tegen
Ik heb het vorige topic niet gevolgd maar heb zo'n sterk vermoeden dat het over het UWV gaatquote:Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar de fout ligt bij het systeem volgens mn werkcoachVolgens mij ligt de fout gewoon bij haar, want ze snapte de ballen van wat ze aan het doen was
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic niet gevolgd maar heb zo'n sterk vermoeden dat het over het UWV gaat
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:29 schreef ArTiC het volgende:
Windows 7 net op de live omgeving gegooid...lijkt wel of ik een lettertype mis
cleartype stond uit...dat je dat niet ff kon zeggen zegquote:
Gisteren was hij er niet, vandaag vergeten te bellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
cleartype stond uit...dat je dat niet ff kon zeggen zeg![]()
al wat gehoord van de chinees?
geeft niet... lief dat je dit doetquote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren was hij er niet, vandaag vergeten te bellen.
Zou ik maar gaan doen jaquote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze zijn vier weken geleden vergeten mn dossier door te sturen, waardoor mn WW-aanvraag niet door is gekomen... nu hoor ik binnen een week een voorschot te krijgen, anders moet ik weer bellenZal ik alvast gaan bellen?
sow!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb hem ff gemaild. De techniek van tegenwoordig.
Juup©quote:
Jah, ik bel hem altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |