abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72373114
Ik ben momenteel bezig met een deeltijd studie CM.
Ik ben momenteel werkzaam in een bedrijf waar ik de werkzaamheden helemaal niet leuk vind.

Ik wil graag gaan overstappen naar een andere functie. Het eerste probleem is, dat de arbeidsvoorwaarden momenteel echt perfect zijn, heel veel vrije dagen, goed salaris etc.
Alleen de functie zelf vind ik niet leuk meer (verkopen).

De leukste bedrijven zijn echter gevestigd in de randstad.
Ik moet 1x per week terug zijn op school (ongeveer 200 km reizen). Dit zou bij een parttime functie qua tijd moeten lukken.

Ik moet nog zo'n 2/2,5 jaar naar school op dit moment. Ik wil school echt zo snel mogelijk afronden, zodat ik verder kan.
Zouden jullie aanraden om die tijd bij mijn huidige werkgever uit te zingen? Of om naar de randstad te verhuizen, en dan het wat drukker krijgen, maar wel een leuke baan (dat is nog altijd maar afwachten)?
Ik ben bang dat teveel werk, school weer laat ondersneeuwen.

Zouden parttime functies voor een HBO-er in opleiding goed te vinden zijn in de Randstad?

Het tweede punt is, dat ik wel weet wat ik leuk vind, en niet leuk vind, maar ik daar nog geen precieze baan voor weet .
pi_72374104
CM?
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 18:42:41 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72374811
CM? Communicatie Management? Welke richting is CM?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72375438
Commercieel management, vergelijkbaar met commerciële economie.
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 19:07:35 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72375566
Zit je in de detailhandel en dergelijke? Ik denk dat je dan beter kan blijven zitten en evt. groeien in het bedrijf? Je weet dat het een slechte tijd is in deze sector. Desalniettemin zou ik als je het wil gewoon rond solliciteren en dan maar 1 keer per week heen en weer reizen. Het kan je opbreken, maar wanneer je een laptopje mee neemt in de trein is het prima te doen.
pi_72376031
Ik wil ook uit de detailhandel, als ik naar de randstad zou verhuizen.
Ik heb dat wel gezien, en vind dat ik veel meer aan kan, dan dit.

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 19:24:12 ]
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 19:54:04 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72377125
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil ook uit de detailhandel, als ik naar de randstad zou verhuizen.
Ik heb dat wel gezien, en vind dat ik veel meer aan kan, dan dit.
Ondertussen solliciteren dan maar?
pi_72379560
Ja, ik twijfel of de studiebelasting dan niet te groot gaat worden. Diploma heeft mijn prioriteit op dit moment.
Kijk, het kost me nu weinig moeite, en ik haal het met gemak. Zou zonde zijn als ik me nu in iets ga storten, waardoor het straks moeizaam zou gaan. Dat ligt natuurlijk aan de werktijd die ik zou hebben in mijn nieuwe baan. Als dat 20 uur is, moet er genoeg tijd over blijven om met gemak alles te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')