Moeders in huisquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Rosbief het volgende:
Jezus, heb je geen moeder die voor je kookt ofzo?
Zelf koken
Bij je ouders wonenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Rosbief het volgende:
Jezus, heb je geen moeder die voor je kookt ofzo?
Zelf koken
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Igen het volgende:
Je moet ook geen AH huismerk gerechten kopen.
AH wereldgerechten: vies.
AH eenkopssoep: walgelijk.
AH kant-en-klare salades: vies
AH receptenkaartjes: vies
...
Sinds ik op mezelf woon kan ik helemaal doen en laten wat ik wilquote:
Dus als je wisselende diensten hebt ben je niet normaal. Weet je wat niet normaal is... die 9 tot 5 mentaliteit!quote:
nee.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:28 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dus als je wisselende diensten hebt ben je niet normaal. Weet je wat niet normaal is... die 9 tot 5 mentaliteit!
Ontopic: ga naar de Chinees... voor 4.50 heb je een 1persoonsmenu
Nou dat kan ik dus ook, iig alles waar ik behoefte aan heb (dus geen huis in de fik steken, stront aan de muur smeren etc)quote:Op woensdag 2 september 2009 17:27 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Sinds ik op mezelf woon kan ik helemaal doen en laten wat ik wil
Edit: dat kon daarvoor dus niet altijd![]()
Eigenlijk wist ik het ook wel, maar ja 30 cent hequote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Igen het volgende:
...
blowen in de woonkamer en doorgeven aan je pa?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou dat kan ik dus ook, iig alles waar ik behoefte aan heb (dus geen huis in de fik steken, stront aan de muur smeren etc)
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou dat kan ik dus ook, iig alles waar ik behoefte aan heb (dus geen huis in de fik steken, stront aan de muur smeren etc)
24, en ik weet niet of blowen mag maar daar heb ik ook geen behoefte aan.quote:
Je vriendin neuken op de salontafel?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
24, en ik weet niet of blowen mag maar daar heb ik ook geen behoefte aan.
Die kaartjes moet je ook niet eten.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef Igen het volgende:
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |