abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247426
Hallo,

Ik zat vanavond de bus te kijken en zag toen esmeralda......jezus wat een lekkere wijf......wat vinden jullie ervan. Ik hoop dat ze mag plaats nemen in de bus, ze is 1000 keer beter dan tara of sabine. Zit ze er eigenlijk in?

Het leven is een nutteloze tocht naar het graf.
pi_247427
Ze heeft op mij ongeveer dezelfde erotische uitwerking als de gemiddelde geopende pedaalemmer. En het feit dat ze een abroller meeneemt in de bus zegt denk ik wel genoeg.

'Dacht ik zo te weten.'

Grtz,

Meerhoer....

pi_247428
Over smaak valt te twisten, maar die esme doet erg aan mijn schoonmoeder denken, en daar wordt je niet vrolijk van.
Ik ben online
pi_247429
Aiiiii daar wordt je inderdaad niet vrolijk van,.... van Clownia (Claudia) wel trouwens, met haar mooie rode clownslokken en pipo-blik. Daar wordt je als rechtgeaarde hollandse jongen toch wel vrolijk van, gelukkig is LSD nog steeds in de mode.

(Zodat er om de bus toch nog wat valt te lachen.)

Grtz,

MiRRoRMaN.
Kleine note: Sarcasme boven toevoegen + mijn puntentotaal dat ik aan het programma de bus geef: 1,2

pi_247430
als SBS slim is zenden ze na 00.00 uur alle douche fragmenten uit..
immers...
sex sells!!!
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_247431
quote:
op 02-04-2000 om 10:32 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Aiiiii daar wordt je inderdaad niet vrolijk van,.... van Clownia (Claudia) wel trouwens, met haar mooie rode clownslokken en pipo-blik. Daar wordt je als rechtgeaarde hollandse jongen toch wel vrolijk van, gelukkig is LSD nog steeds in de mode.

(Zodat er om de bus toch nog wat valt te lachen.)

Grtz,

MiRRoRMaN.
Kleine note: Sarcasme boven toevoegen + mijn puntentotaal dat ik aan het programma de bus geef: 1,2

Ken je mijn schoonmoeder?

Ik ben online
  dinsdag 8 februari 2000 @ 16:05:00 #7
1656 GEeR+
een schaduw
pi_247432
Niet om het een of ander, maar die Esmeralda leek me een stuk interessanter dan de rest van de dozen. Ze viel me tijdens die weekenduitzending zelfs al op. (net als Claudia natuurlijk)

Ik vond het alleen wel een erg anar beeld van hoor op die hometrainer, zo bezweet, gadverdegadver! Doe dat maar in je eigen tijd, maar niet op de bu(i)s verdomme!

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_247433
Doe vanuit deze pose de heimlich eens.
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')