Neuh, het moet van mijzelf. Die broek die ik vandaag aan wilde doen zakte naar beneden, en met een riem om had ik een paar hele vage plooien rond mijn middel. Mijn middel is te smal geworden voor die broekquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
TS moet van zijn nieuwe vriendin nieuwe kleding kopen, zie hier de eerste tekenen van de ondergang van Trannellius
Correct. Shirts kopen kan ik mij zo een middag mee vermaken. Maar broeken.....quote:
Juist. En dan heb je ook nog dat gezeik met 'maten'. Wat heb je aan 'maten' wanneer het blijkbaar bij ieder merk en model toch weer onderling verschilt!? (!)quote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vooral als je hele lange benen hebt.
Eens!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist. En dan heb je ook nog dat gezeik met 'maten'. Wat heb je aan 'maten' wanneer het blijkbaar bij ieder merk en model toch weer onderling verschilt!? (!)Slaat echt helemaal nergens op.
De broek zou dusdanig ingenomen moeten worden dat het er echt niet meer uitziet.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef Mr.Talisker het volgende:
Breng dat ding naar een Turkse kleermakert.
Opgelost, slotje.
Ik dacht dat ik de enige was die altijd een afkeur had van broeken kopen! Terechte opmerkingen, dat slaat altijd inderdaad helemaal nergens op!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist. En dan heb je ook nog dat gezeik met 'maten'. Wat heb je aan 'maten' wanneer het blijkbaar bij ieder merk en model toch weer onderling verschilt!? (!)Slaat echt helemaal nergens op.
Ik vind de rechtse wel iets voor Trannquote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De broek zou dusdanig ingenomen moeten worden dat het er echt niet meer uitziet.
Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat zo'n ding los gaat schieten en mij vervolgens vol in m'n gezichtje raaktquote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik vind de rechtse wel iets voor Trann
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat zo'n ding los gaat schieten en mij vervolgens vol in m'n gezichtje raakt
Jassen vind ik ook wel irritant, want zelfs wanneer je er een ziet die er mooi uitziet, dan lijkt het regelmatig weer dat wanneer je hem aantrekt je in een halve body-cast ofzo loopt (wanneer je dan je armen omhoog doet gaat die hele jas mee naar boven zeg maar...(!) )quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eens!
En de maten lijken dan niet eens op elkaar. want bij het ene merk is het 36/34, en bij het andere merk 32/38 ofzo
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef Fastmatti het volgende:
Ik leef met je mee. Broeken kopen is echt een verschrikking terwijl ik geen enkele moeite hebben om shirts, jassen, schoenen of wat dan ook te kopen.
Hoe heten die dingen ook alweer?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik vind de rechtse wel iets voor Trann
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |