Dat zijn toch niet die rode die je bedoelt heh? Die groene en blauwe mag ik hopen? Die rooie zijn echt zumquote:Op woensdag 2 september 2009 09:42 schreef DarkElf het volgende:
zuigzoentjes, gatver
nee ik bedoelde anta flu mint ofzo alleen kon niet op de naam komen
Mja ik vind roken met een pepermuntje in je mond ook erg lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 10:30 schreef DarkElf het volgende:
die groene bedoelde ik.
toen ik stopte heb ik een zak gekocht, eerste dagen gebruikt als ik wilde roken, maar daar was ik op zich vrij snel vanaf dus heb de zak niet opgebruikt..
het werkte wel, lekkere frisse mond nodigt niet uit tot roken
Als ik elke keer dat ik zin heb in een sigaret, een snoepje neem, ben ik binnen een week 5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef DarkElf het volgende:
huh? diabetes II ontwikkelen? hoeveel wil je eten dan?
ik had er denk ik 4-6 per dag ofzonet of je daar iets van krijgt
Ja heh. En ik kreeg gister een brief van de Examencommissie dat ik in week 39/40 het laatste tentamen mag herkansen, en ik werd gebeld door de instelling waar ik gesolliciteerd heb dat ze een sollicitatiegesprek willen gaan plannenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa Lein, goed bezig jij, stoppen met roken
\quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. En ik kreeg gister een brief van de Examencommissie dat ik in week 39/40 het laatste tentamen mag herkansen, en ik werd gebeld door de instelling waar ik gesolliciteerd heb dat ze een sollicitatiegesprek willen gaan plannen![]()
Ik ga een half jaartje in een lab werken, hier vlakbij (kwartiertje fietsen). Voornamelijk routinematig controlewerk voor de agrarische sector. Heel spannend is het niet, maar het is werk, verdient nog niet eens zo heel erg slecht en er zijn op zich wel veel verschillende klussen die gedaan moeten worden. Hoe sneller ik het oppik, hoe afwisselender mijn baan ook wordt.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, mooi! (en nog best snel)
Wat ga je doen?
We kunnen hier nu even geen huis krijgen met onze punten, maar de woningbouwmeneer die ons kent heeft ons verteld dat dat wel lukt voor de beeb een maand of 3 oud is. Ik ga juist liever naar het dorp, maar in de stad zijn betere huizen...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Met een beetje extra ervaring solliciteert het weer makkelijker, Vork
Freecell, hoezo als je wacht tot mei? Ik zou altijd de optie stad kiezen boven een dorp. Maar dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |