quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Godver, ik dacht dat we er eindelijk vanaf waren! Schurfthond-klootviool-tepelklem-gemuteerde zwijnhond-Bauer.
Onze huisalto is weer eens in een rebelse bui en probeert zich tegen de samenleving af te zetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze moeten allemaal sterven aan kanker en aids.
Godversekutmensen dat het zijn.
Ik zeg doen. NUUUU!!!!!!!!111
echt he.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:33 schreef Swiffer het volgende:
Stonden gister 2 gebrekkig nederlands sprekende gasten aan de deur om stroom te verkopen..Tieft op!!
Je bent zelf een alto, lelijke autistische alto emo homo.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Onze huisalto is weer eens in een rebelse bui en probeert zich tegen de samenleving af te zetten.
nou nou nouquote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je bent zelf een alto, lelijke autistische alto emo homo.
quote:
No shit.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:00 schreef Flabbelaar het volgende:
En weet je wat het mooie is...Dat de NEM alleen maar goedkoper is vanaf een gebruik van een x aantal kub (en dan is x een redelijk groot getal). Het bedrag wat zij iedere maand extra afschrijven (volgens mij aan vastrecht) is namelijk veel hoger dan bij andere maatschappijen. Per kub zijn ze veel goedkoper...maar je bent wel even bezig om dat gelijk te trekken met het hogere vastrecht.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:25 schreef karr-1 het volgende:
Nog een extra reden om niet naar die bedriegers over te stappen, wat wil je nog meer?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef De_Vink het volgende:
Natas heeft model gestaan voor desmiley.
Misschien kan Franske hetzelfde betekenen voor demet z'n blije kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |