abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247424

Dit is onze kans op inside-informatie.
De redactie van de bus zoekt een stagair. Helaas kan ik zelf niet, maar misschien is er hier iemand die wil 'infiltreren'?

Dit is het profiel:

INTERNETREDACTIESTAGE bij de BUS (kan onmiddelijk ingaan).
Wij zoeken stagiair(e) redacteuren voor de internetsite van de BUS, een televisieproject
van SBS 6 en John de Mol Produkties voor de duur van vier maanden. NaBig Brother zal dit project een volgende stap zijn in het integratieproces van televisie met internet. Het bijzondere aan dit project is dan ook dat
de televisie- en de internetredactie samen aan het programma werken. Het programma krijgt - omdat de BUS door heel het land rijdt - ook een sterk regionaal karakter.
Van de stagiair(e) redacteuren wordt verwacht dat ze vanaf de redactie in
Hilversum de belevenissen in en om de BUS op journalistieke wijze verslaan. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat zij af en toe worden ingezet bij de BUS zelf, dus op lokatie. Een goede pen en gevoel voor het
medium internet is dus vereist maar meer nog het inzicht in hetschrijven van human interest-berichten voor een groot internetpubliek. Eigen nieuwsgaring en creatieve invalshoeken worden gestimuleerd. De redactie in Hilversum werkt in ploegen zeven dagen per week, er zal dus ook
regelmatig 's avonds en in het weekend gewerkt moeten worden.

Als je interesse hebt, kun je mailen naar het media-stagebureau. Ik heb het emailadres, maar vind het wat slordig om dat hier neer te zetten. Mocht er iemand interesse hebben, dan zal ik het adres mailen.

pi_247425
En dan zeker lekker bij die kapsones-sukkels van Lost Boys werken? Volgens mij masturberen die gasten dagelijks voor de spiegel of zo.... heb je ze gehoord in dat interview?

'Ja, en we gaan een volledig operationele blabla....' Alsof er nog ook maar 1 persoon op deze hele aardkloot is die nog geen homepage kan maken.... Denk dat mn kleine nichtje van 3 een nog betere page kan maken.... Want die van Big Brother, laten we wel wezen, zag er ook ECHT niet uit.

Anyway, niet dus.

Grtz,

MiRR0RMaN.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')