abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72362149
Ik doe een 3 jarige BA met een half jaar uitloop, waarin ik dus een paar maanden geen stufi+ ov kan krijgen. Ik hoorde dat je daar 7 jaar recht op hebt, dus ik kan blijkbaar nog 3 jaar lenen. Gezien ik daarna nog de LIO ga doen, waar ik weer stufi zal krijgen en een OV, is de tijd van die lening slechts iets meerdan een halfjaar (overbruggen 2e helft MA en evt overbrugging BA/MA).
Omdat ik een druk rooster heb en ook stage ga lopen is he tondoenlijk om daarnaast fulltime te werken.

Ik vroeg me af wie er nog meer is uitgelopen en hoeveel jullie dan lenen? En hoe vraag je zoiets aan, kan je dat gewoon zomaar veranderen bij de IB of moet je er echt heenbellen ofzo?
pi_72362622
Ik loop nu ook uit, heb gewoon een nullening en alleen een OV-kaart aangevraagd, kun je wijzigen bij mijn-IBgroep op de site.
pi_72362637
Lening kun je tegenwoordig gewoon online aanvragen.
pi_72362894
Het is niet eens echt aanvragen. Je past gewoon wat velden aan en hop, einde van de maand krijg je al meteen de lening ipv. wat je normaal zou krijgen.
pi_72372441
Kan je en ov en stufi krijgen in de periode dat je even geen lessen hebt? Als je erna wel meteen weer gaat studeren?
Dus dat zou zijn tweede helft van eerste master jaar.
pi_72372523
Als je niet ingeschreven staat bij een studie kun je geen ov of stufi krijgen, sta je wel ingeschreven dan krijg je het wel. Zo simpel is het. Of je lessen hebt is niet relevant.
pi_72372633
Nou ik heb dus

september 2009 - juli 2010 mijn 3e bachelor jaar
daarna heb ik september 2010- december 2010 mijn scriptie + nog wat vakken.
en dan vanaf januari of februari 2011 master 1
en dan januari of februari 2012 master 2..

heb ik dan in de zomervakanties ook stufi en ov? Of kan ik dan iig lenen? Anders leen ik wel vooruit maargoed.
pi_72374253
Zomervakanties lopen normaliter gewoon door. Een studiejaar loopt van augustus tot augustus officieel ofzo.
Ik denk dat je het voor de zekerheid het best na kunt vragen bij de IBgroep ofzo, maar als ik het goed begrijp ga je gewoon een half jaartje langer door met je studie en koppel je daar direct aan vast een master. Zolang het allemaal doorloopt blijf je ook gewoon stufi ontvangen, lijkt mij.
pi_72374322
Ik loop ook een jaar uit, maar ik zet de boel gewoon stop (hou hooguit OV-kaart aan, dat ligt er aan hoe vaak ik moet reizen in mijn masterjaar), dan maar geen stufi meer.

Maar je kunt het iig gewoon online wijzigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')