quote:Op woensdag 2 september 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Mika de huppelnicht
Ik vind dat ie een affaire moet beginnen met Patrick Wolf Keukenkast.
Ook alleen de eerste daar. Die tweede (Danssalon en Atmoz samen) trok heel ander publiek blijkbaar. De reunie in de DansSalon zelf was trouwens ook nog erg leuk. Zowel die als die in de Renbrandt waren ware herlevingen van de zondagavond! Ik heb die cd van die laatste nog in de auto zitten, die ze toen uitdeelden (de cd, niet de auto). ZO lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De reunie van Danssalon in Rembrandt was wel legendarisch te noemen
Jij hebt mijn krullen al om aan te trekkenquote:
Jouw krullen zijn waarschijnlijk ook veel fijner dan de zijne hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt mijn krullen al om aan te trekken![]()
I can be blue and green and violet sky as well.
Bedoel je met fijner nu dunner? En met dunner bedoel je dan uitdunnend? Noem je me nu oud?!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jouw krullen zijn waarschijnlijk ook veel fijner dan de zijne hoor
Zijn concerten zijn leuke feeestjesquote:
It's that time of the month, huhquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoel je met fijner nu dunner? En met dunner bedoel je dan uitdunnend? Noem je me nu oud?!
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
doet fok nu moeilijk?
alweer vroeg thuisquote:
Ja. Hier tenminste wel.quote:
O, dus je vindt me ook nog opgeblazen?! He?! Vind je dat ik vocht vasthou?! Noem je me nu dik??!!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
It's that time of the month, huh
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
doet fok nu moeilijk?
tijd voor troostchocolade ?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus je vindt me ook nog opgeblazen?! He?! Vind je dat ik vocht vasthou?! Noem je me nu dik??!!
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
De voorstelling die regisseer bij het Philipstoneel op het moment wordt waarschijnlijk opgenomen in het GLOW festival
Nee hoor, schatjequote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus je vindt me ook nog opgeblazen?! He?! Vind je dat ik vocht vasthou?! Noem je me nu dik??!!
Troostchocolade is voor vrouwen. Noem je me nu een wijf?!quote:
valt het nu al tegenquote:
nee in het TAC waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]GLOW
Dan zul je wel op Strijp staan, daar staan nl wel vaker dans en toneelvoorstellingen tijdens glow. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |