Ik zou het geen klagen willen noemen.. ben alleen op zoek naar iets beters.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Lekiamh het volgende:
5,30 is wel hoog boven het minimumloon van een 18 jarige, dus wat klaag je?
Eerlijk gezegd denk ik dat je ongeschoold niet heel veel beter gaat uitkomen dan dat. Promotiewerk is een optie, maar voor de rest zou ik het zo ook 123 niet weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef joramboneo het volgende:
[..]
Ik zou het geen klagen willen noemen.. ben alleen op zoek naar iets beters.
Dat dus, maar dan wel in een druk eetcafe.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:07 schreef Godtje het volgende:
Horeca
En daarnaast is het een pluspunt als je over een paar jaar een 'echte' baan zoekt door het klantcontact en klantvriendelijkheid die je je in de horeca aanleert.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat dus, maar dan wel in een druk eetcafe.
Het loon zal niet veel hoger zijn, maar met de fooien kom je ook wel een eurotje of anderhalf per uur omhoog.
Dat is zeker een pluspunt. Het is ook zelden een saaie baan en veel keuze wat betreft werktijden.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef Thy... het volgende:
[..]
En daarnaast is het een pluspunt als je over een paar jaar een 'echte' baan zoekt door het klantcontact en klantvriendelijkheid die je je in de horeca aanleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |