Ik kijk de laatste tijd wel eens naar Law & Order. Dat vond ik in het begin ook niks, maar tegenwoordig kan ik er wel naar kijken. Maar over het algemeen houdt ik totaal niet van politie/detective series...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
We zaten over series te kleppen!
Cold Case vind ik juist goed omdat je het menselijk drama achter de daad ziet ipv het klinisch oplossen van een moordzaak ala CSI.....
Law & Order is wel leuk op zijn tijd. Jij houdt meer van Nederlandse Comedyseries?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd wel eens naar Law & Order. Dat vond ik in het begin ook niks, maar tegenwoordig kan ik er wel naar kijken. Maar over het algemeen houdt ik totaal niet van politie/detective series...
Nee echt totaal niet. De series die ik de afgelopen tijd echt gekeken en gevolgd hebt zijn:quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Law & Order is wel leuk op zijn tijd. Jij houdt meer van Nederlandse Comedyseries?
En die series minus seizoen 1 van DH heb ik dus allen niet gezien....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet. De series die ik de afgelopen tijd echt gekeken en gevolgd hebt zijn:
Eureka!
Kyle XY
Jericho
the 4400
Defying gravity
Warehouse 13
Ik heb Desperate housewives seizoen 1 & 2 gekeken en 3 & 4 nog op dvd liggen.
Heheh,quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die series minus seizoen 1 van DH heb ik dus allen niet gezien....
Dat is waar idd. Ik heb The Shield, OZ en Veronica Mars thuis. Mijn zus zeurt maar steeds om de dvd's van Once and again en Felicity.... maar die kan zijn niet te krijgen met NL subs volgens mij....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh,
Het zijn leuke series, en van de meeste series die ik kijk zijn toch niet veel seizoenen...
4400 maar 4,
kyle xy maar 3,5
Pushing daisies maar 2
jericho maar 2
dus ik kies altijd series die gecancelled worden![]()
wel handig als je de dvd's wil verzamelen![]()
series die ik niet kijk...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Ik heb The Shield, OZ en Veronica Mars thuis. Mijn zus zeurt maar steeds om de dvd's van Once and again en Felicity.... maar die kan zijn niet te krijgen met NL subs volgens mij....
Kopen.. ben niet zo handig met downloaden.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
series die ik niet kijk...![]()
Koop je je dvd's of brand je ze?
Hahahquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kopen.. ben niet zo handig met downloaden.....
quote:
Dat is een nog beter excuusquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb een te kleine opslagruimte en een te trage internetverbinding om te downloaden.
Tombo ging morgen toch pas de feesttent in?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Tombo is in die tent gekropen.... Patch is een hoedje aan het passen en Mike aan het modderen....
Modderen is Andylingo voor de taken die een mod moet uitoefenen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo ging morgen toch pas de feesttent in?Patch... hoedje...??? en als mike ene modderbad wil
Jij zit dus aan een eigen tafeltje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Patch het volgende:
Ik ga dus definitief niet naast dyon zitten
Geen verstand van Nederlandse humor en niet van "Lost"...
ahh... Patch... please.. pretty please...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Patch het volgende:
Ik ga dus definitief niet naast dyon zitten
Geen verstand van Nederlandse humor en niet van "Lost"...
Heeft er niemand smaak van nederlandse series dan? Of iedereen een hekel aan Lost?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij zit dus aan een eigen tafeltje?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij zit dus aan een eigen tafeltje?
Ik denk meer dat het aan Patch ligt.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft er niemand smaak van nederlandse series dan? Of iedereen een hekel aan Lost?
Ben je zo'n kettingroker dan? Tis dat je me niet bij je wil hebben, anders had ik wel een keer met je de kou getrotseerd hoor (ook al rook ik niet...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen probleem.
Val ik tenminste niemand lastig en niemand mij.
Hoogstwaarschijnlijk sta ik toch wel alleen buiten, vanwege mijn sigaretjes
Gezellig met Wyccie samen in het steegje eten als Lady and the tramp!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen probleem.
Val ik tenminste niemand lastig en niemand mij.
Hoogstwaarschijnlijk sta ik toch wel alleen buiten, vanwege mijn sigaretjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |