moest aan deze denken..:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een muziek video die uit een standpunt is gemaakt, het lijkt alsof iemand loopt maar het versneld is. Het wordt donker, nacht en weer licht en dag. Het eindigt met een weiland waar stuiterende zwarte ballen zijn als ik het goed heb, was in 2006 ofzo een hit.
Niemand?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef Nieners het volgende:
Hoe heet het nummer wat je tegenwoordig op net5 hoort bij de promo va The Closer? Er wordt niet in gezongen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek het nummer dat gespeeld wordt tijdens de brand in de Sarah Connor chronicles.
Ik heb al even gezocht maar er is niet echt een naam die direct linkt naar de tekst van het lied.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef rooie60 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat je op het eind(aftiteling) van de film 'Gran torino' hoort,waarschijnlijk ook door zijn zoon Kyle gemaakt maar hoe heet het? zo móói.
Weer een triest VS filmpjequote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Ok, kent iemand het nummer wat onder dit filmpje zit?
quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
Gokjequote:Op zondag 13 september 2009 18:30 schreef Euner het volgende:
erhm,
ik zoek een liedje.. en m'n vader zei dat het van de stones was maar ik kan het nergens vinden en weet dus ook niet of het klopt ;p
ik herhinner me maar een klein stukje van het reffrein;
'oeh baby, baby, i love you'
of iets dergelijks..
iemand?
neen neen, komt geeneens het stukje tekst invoor wat ik dacht me te herhinneren :pquote:
Je zegt dat het iets is met baby love you in het refrein is, dit wordt anders toch duidelijk gezongen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:02 schreef Euner het volgende:
[..]
neen neen, komt geeneens het stukje tekst invoor wat ik dacht me te herhinneren :p
Zelf al gevonden....Infront met Stormy Mind...quote:Op zondag 6 september 2009 00:22 schreef Fransvis het volgende:
[..]
Vanavond kwam dit plaatje weer voorbij op TMF NL. Ze zijn dus met zijn tweeen, treden op in een kasteel of landhuis. Zanger donker haar, guitarist blond. Door de hele clip komt een klein jongetje in beeld, soms speelt ie met een voetbal, soms tekent ie symbolen in de lucht waaronder een vraagteken. Een refrein kon ik er niet uithalen, maar hoor ze wel iets zingen in de trent van 'the storm is catching us'....
DJ Dean - Protect Your Ears, volgens de reacties.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef bhm het volgende:
je bedoelt vast ironic van alanis morrisettequote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef wipes66 het volgende:
ik zoek een 90s nummer.. in de videoclip zijn 3 dames (zusjes?) die in een auto zingen. volgens mij waren ze een beetje hippie achtig gekleed. ik kan mij er verder weinig van herinneren, behalve dat het ik het een goed nummer vondwie herkent hem ?
Die onderste is niet het nummer dat Pitbull gebruikt heeft, maar deze wel:quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
en het 2de nummer en hier word ik echt gek van want het zit al zo'n 2 jaar in me hoofd en ik weet het nu nog niet.
het word denk ik door een groep gezongen maar ik hoor alleen dame zingen.
iets met emoticional onreleasebale(sorry me engelse typwijze is een beetje slecht)
dit nummer heeft ook dezelfde jaarschatting als de vorige!
Alvast heel erg bedankt!!!
?quote:Op maandag 14 september 2009 09:27 schreef cookie18 het volgende:
Haaay!
ik ben op zoek naar 2 nummers!
het eerste is een nummer in het frans heel langzaam geloof dat het door een vrouw gezongen word en tussen 1980 en 1995 was een schatting.
Het nummer word eigenlijk gesproken,en het is geen J'taime mon na plus!
tnx based! dat is hemquote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef based het volgende:
[..]
je bedoelt vast ironic van alanis morrisette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |