abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2000 @ 11:05:00 #1
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_247403
Ik heb nu 's ochtends twee keer de herhaling van Shownieuws gezien. Hier meld Albert Verlinde hoe het met de tussenstand staat van de nominaties van die dag. Ik vond het gisteren al vreemd dat de twee koplopers precies evenveel stemmen hadden, maar dat was vandaag weer zo! Ik snap dat het een goede manier is om meer mensen te laten bellen want dan heb je in iedergeval nog het idee dat jou stem van invloed is geweest, maar zo moeten het niet zo obvious doen.

(ik heb nog even zitten twijvelen om dit niet te posten omdat ik denk dat er wel degelijk mee wordt gelezen door SBS en dat het prompt anders zal zijn vanavond)

Leuke opmerking vanochtend in het ontbijtjournaal ofzo: 'het is toch erg dat er meer mensen voor BB hebben gestemd dan ooit in de constitutionele geschiedenis van Nederland'.)

pi_247404
Hoi,

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar de uitzendingen van shownieuws 's ochtends zijn een herhaling van de avond daarvoor. Dus dan is het logisch dat de tussenstand hetzelfde is. Wanneer je bedoeld dat de tussenstand de dag ERVOOR ook al 2 koplopers had, dan heb ik niets gezegd

Overigens nu we het toch over manipulatie hebben. SBS6 maakt de kijkers wijs dat die zelf mogen bepalen wie er mee gaat. Dat is tot op zekere hoogte wel zo, maar je kunt steeds maar uit 3 personen kiezen en dat zijn altijd 3 dezelfde karakters. Hierdoor bepaald SBS6 natuurlijk wel zelf wat voor soort personen er mee gaan

Voorbeeld : Stel dat SBS een oudere man mee wil hebben en ook een lekkere meid. Wanneer je op allebei tegelijk zou moeten stemmen zou waarschijnlijk de knappe meid winnen. Dus wat doen ze :: Een dag kun je kiezen uit 3 mooie meiden, en een andere dag uit 3 oudere heren. Kijk dan hebben ze toch wat ze willen. Want het is natuurlijk goed doordacht van te voren wat voor types ze bij elkaar willen hebben en dan maakt het hun niet uit wie van de 3 van hetzelfde type het publiek erin stemt.

Mooi om te zien dat het MANIPULEREN nu al is begonnen

http://home.multiweb.nl/~eldo/debus

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 2 februari 2000 @ 11:24:00 #3
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_247405
Ik ben blij dat je wel snapte wat ik bedoelde, maar ik had het inderdaad niet geheel duidelijk gezegd.

Dat was mij ook al opgevallen. Ik zag zonet op de site van de telegraaf wie er vanavond worden voorgesteld, en inderdaad weer precies drie dezelfde types. ->Jonge, zelfstandige vrouwen.

Ik ben benieuwd met wie die roodharige in de ronde zal zitten. Ik krijg sowieso het idee dat de deelnemers minder divers zullen zijn dan bij BB.

woensdag 2 februari 2000 @ 11:30:00 #4
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_247406
O beste R@b,

Jouw site heeft mij gisteren al alles vast laten lopen en ook vandaag crashte ik bij het openen van jouw pagina. Je snapt dat ik dat natuurlijk helemaal niet zo leuk vind. Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn, maar vooralsnog zal ik jouw pagina maar eens even boycotten.

Lekker puh!

pi_247407
Inderdaad dat viel mij vanochtend ook op toen ik mijn site zat bij te werken. WEER 3 dezelfde types. Ze zijn niet achterlijk bij Endemol en SBS, maar wij ook niet

Dat van die gelijke tussenstand vind ik wel heel doorzichtig. Tjonge jonge, toch eens in de gaten houden. Dus jij zegt dat er al 2 dagen achtereen 2 deelnemers zijn met hetzelfde percentage volgens showboy Verlinden ??

Overigens denk ik juist dat de types MEER divers zullen zijn in vergelijking met Big-Brother. Ik las in de krant juist een stukje dat ze daar JUIST op gecast hadden.
http://home.multiweb.nl/~eldo/debus

pi_247408
quote:
op 02-02-2000 om 11:30 AM schreef Amoebe het volgende:
O beste R@b,

Jouw site heeft mij gisteren al alles vast laten lopen en ook vandaag crashte ik bij het openen van jouw pagina. Je snapt dat ik dat natuurlijk helemaal niet zo leuk vind. Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn, maar vooralsnog zal ik jouw pagina maar eens even boycotten.

Lekker puh!

?????????????

Vreemd, er staan geen rare html codes op hooguit wat java script voor popup schermpjes. Welke browser gebruik je precies en welke type van Windows ?/

Ben wel benieuwd

woensdag 2 februari 2000 @ 15:18:00 #7
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_247409
Ik zit op een LAN-netwerk met Windows95 (vandaag) en gisteren op WindowsNT met Netscape 4.51

Ik snap er ook niets van. Misschien toch gewoon bad-luck.

donderdag 3 februari 2000 @ 15:50:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_247410
quote:
op 02-02-2000 om 03:18 PM schreef Amoebe het volgende:

<knip> met Netscape 4.51<knip>
<knip>Ik snap er ook niets van.<knip>

Nou, ik wel Je geeft zelf het antwoord....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:15:00 #9
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_247411
Heeft iemand eigenlijk de tussenstanden in het shownieuws van de afgelopen twee dagen meegekregen?

Ben hier nl. zeer benieuwd naar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')